Ga naar inhoud

sorry even opnieuw dan .

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ALhoewel volgens mijn bescheiden mening binnen dit forum op sommige plaatsen veel directer naar bep. zaken gevraagd worden. zal ik mij met deze beslissingen graag neerlegen.<P>Mijn vraag zal ik dan ook op een andere manier stellen .<P>ik heb momenteel de volgende hardware<BR>humax 5600<BR>schotel op astra<BR>en Aston Cam 1.05<BR>en zou mij graag dieper verdiepen (sik) in de satelliet wereld, zijn er gebruikers van een zelfde soort configuratie die mij tips kunnen geven (dit moet ik doen omdat over de 5600 niet zoveel sites te vinden zijn) hoe ik meer uit mijn satelliet ervaring kan halen,<P>danke<BR>Benji

Geplaatst:

benji jij wil in een zo'n kort mogelijke tijd zo veel mogelijke vragen stellen helaas gaat dat niet zo. stapje voor stapje groei je in de hobby zeker niet op zo'n manier vooral dat ene regeltje in de vorige topic<BR>stuit veel hobyisten tegen de borst. tip eerst dit board doorlezen dan kan je altijd met vragen komen.

Geplaatst:

ja ik weet dat ik nogal ongeduldig ben van aard. smile.gif" border="0 <P>en ik heb lang nagedacht voor ik dit forum betrad, en ik heb al heel veel sites doorgenomen, ik wil eigenlijk gewoon vermijden dat ik mij zaken aanschaf waar ik achteraf spijt heb, dus heb ik eigenlijk enkel een duwtje in de rug nodig. verder heb ik willen vermijden van duizende postings te plaatsen dus heb ik maar geprobeerd om mijn post zo kompleet mogelijk te maken (grin)<P>enfin ik zal het allemaal van een afstand nog maar ff bekijken , blijkbaar ben ik toch nog niet zo klaar als ik dacht smile.gif" border="0 en binnekort nogmaals proberen,<P>je moet echter begrijpen dat je als newbie echt overspoeld wordt met info in deze nieuwe hobby, en ja ik heb al al de beginnerpagina's gelezen<P><BR>met vriendelijke groet<BR>BenJi<P>ps : Big John, lees Private message eens ?

Geplaatst:

Ja dat kan kloppen, een paar dagen niet on-line geweest door problemen met de verbinding. Laat ik het zo zeggen, ben wel overtuigd van je hobbiisme maar het kan niet.<BR>Zo duidelijk ligt het. Hoewel je je afgezeken voelt was dat echt niet de bedoeling! De opmerking van veel lezen was niet denigrerend bedoeld maar meer een aanwijzing. Als je de diverse forums doorleest zul je al gauw merken dat je eigenlijk antwoord krijgt op al je vragen.<P>Ik kan je dus ook niks anders aanbieden dan het lezen van de forums.<P>groeten,<P>Zeeman.

Geplaatst:

ben ondertussen terug een paar uur aan het lezen, ik had trouwens eerst beter "tranen springen in mijn broek" gelezen, maar dan had ik uberhaupt nooit durven posten smile.gif" border="0 ,<P>alleen blijf ik op deze manier wat rondzwemen, nu weet ik eigenlijk nog altijd niet welke richting ik uit moet confused.gif" border="0 <P>ik ben zeker geen gewiekste comerciant of yuppie die vlug wat Gratis wil kijken, anders had ik zeker al niet maanden naar enkel mijn FTA en verder yorin en SBS6 + een beetje XXL zitten zappen, en al veel eerder wat poen op tafel gegooid, dit boeit mij gewoon, dus wil ik me er wat verder in verdiepen, maar het is dedju niet eenvoudig<P>nu als ik hier enkel maanden verblijf zal ik er wel uit, alhoewel een goed zetje welkom blijft.<BR>.<P><BR>Benji, (die het ff niet meer zag gebeuren)

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.