Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heb sinds 2 weken freezes op mijn xtrend et 5000. Heb inmiddels laatste pli images 3 met cccam 2.3. Maar op oude pli image met cccam 2.21 ook hetzelfde probleem. Kaart is up to date. Voorheen bestond dit probleem niet en op sd kanalen is dit probleem niet. Schotel instelling is goed want op andere ontvanger dreambox 800 verbonden met zelfde lnb geen probleem. Hier heb ik een andere canaal digitaal smartcard. Wie heeft een oplossing, heb in het verleden wel vaker gehoord van dit probleem maar kan er weing over terug vinden.

Dreambox 7020,en 800hd, Ipbox 200, Coolstream Zee, Azbox elite, Vu solo hd, Clarke Tech 550, Opticum 9600 hd combo, Xtrend 5000, Skystar 1 en 2

Geplaatst:

ga eens met de decoder naar iemand toe wie ook schotel heeft en probeer het daar eens als het daar goed is moet je bij je schotel afstelling zijn of F connectors wie niet goed meer zijn.

De Groeten Van Cobus R
Vu+ Uno 4K DVB C (FBC)  / MaXytec Multibox (Fallback)
Ziggo kabel (FTA)

Geplaatst:

Schotel instelling is goed want op andere ontvanger dreambox 800 verbonden met zelfde lnb geen probleem.

Neem nou maar van mij aan dat het toch de schotelinstelling is.

Wat zijn je signaal waardes?

Dreambox 8000HD, Xtrend et5000 & et9000, Qnap 209-II Pro 2Tb,Wavefrontier T 90,Stab HH120 Triax 78 cm, Triax 78 cm CDS Duo LNB

Member of the PLi team

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...