Ga naar inhoud


Advies is zeer welkom!


MrD01

Aanbevolen berichten

Hallo allemaal,

 

Ik heb al een tijdje een schotel waar ik alleen nog free to air programma's kan kijken c.q. ontvangen (MediacCas1300). Dit komt omdat ik alleen een satelliet heb zonder de mogelijkheid voor een Ci Module.

 

De programma's wat ik momenteel aan het kijken ben zijn voornamelijk Servische en Kroatische zenders, het aantal zenders wat ik in totaal kan ontvangen zijn er ± 10, bijvoorbeeld RTS, Bn, HRT1. In het verleden had ik veel meer programma's alleen worden er heel veel geblokkeerd met een sleutel -_-

 

Ik vindt het niet erg om voor de extra zenders te betalen alleen is mijn vraag hoe? Ik weet dat sowieso een andere satelliet receiver moet aanschaffen, maar welke?

 

Ook heb ik geprobeerd om via het internet deze zenders te ontvangen, nettvplus.com. Via nettvplus.com kan ik ± 170 zenders ontvangen. Jullie zullen je afvragen waarom kijk je gewoon niet verder via nettvplus.com, mijn antwoord hierop is dat het niet goed werkt, men kan het niet vergelijken via schotel en stream kwaliteit.

 

Om terug te gaan naar mijn vraag, willen jullie mijn helpen c.q. adviseren welke satelliet ik nodig heb en wel Ci Module en hoe werkt dit. Ik hoop dat jullie mijn niet verwijzen naar de algemene zaken, ik heb onderzoek gepleegd maar heb niet echt antwoord op mijn vraag gekregen.

 

Wat heb ik momenteel:

  • Schotel
  • LNB
  • Digitale sync
  • (oude)MediaCase1300

Wat wil ik te weten komen:

  • Welke satelliet heb ik nodig, goede prijs-> kwaliteit
  • Welke smartcard/ Ci module
  • Kosten? en de werking

De zenders die ik voornamelijk wil kijken:

  • RTS 1 en 2
  • B92
  • Nova
  • HRT 1, 2 en 3
  • RTL 1 en 2
  • etc...

Wie o wie kan mij goed helpen en adviseren.

 

Alvast bedankt..!

 

Keyboard_Help.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


In jouw geval zou ik het volgende doen.

Schaf een Linux receiver aan zoals de VU+ serie. Ik noem deze even omdat ik die zelf heb. Er zijn ook andere die net zo goed of zelfs beter zijn.

Ik vind de prijs-leistungs verhouding van deze ontvanger serie erg goed.

Dan heb je geen CAM nodig. Dit wordt via softcam plugins prima opgelost.

Dan zul je toch een kaart moeten zien te regelen. Het beste in het land van oorsprong. Kroatie, Servie in jouw geval. Via vrienden, kennisen of familie een abbonement afsluiten en je kunt kijken.

 

De kosten zijn de kosten van de ontvanger en kaart&abbonement.

En VU+ Uno kost rond de €uro 269 in Duitsland.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...