Ga naar inhoud


Zijn er VU+ clones en indien ja, hoe herken je ze?


Drs. IJzerbout

Aanbevolen berichten


Maar je hebt ook zwarte AB's die van zichzelf al een clone zijn.

 

De mijne was al een tijdje kapot dus een goede reden om een harmony 300 aan te schaffen.

Prima dingetje :) maar dat terzijde.

Loop ik tijdens het surfen tegen een site aan met wel hele goedkope AB's.

Ik denk: voor dat geld daar val ik me geen buil aan om deze eens te bestellen en te testen, ging er al vanuit dat dit een clone zou zijn.

Na 4 weken kwam mijn pakje binnen met een mooie frisse AB voor de Duo.

Zag er op het eerste gezicht goed uit en kon geen verschillen (op het oog) ontdekken met de kapotte originele. Identiek dus.

Je moet weten dat ik nogal een zapper ben dus kreeg hij er flink van langs.

Sommige toetsjes bleven wel een beetje hangen, kwamen te langzaam terug maar gaven geen constant singnaal af.

Na 2 dagen zappen kwam de aap uit de mouw.

De navigatiepijlen rondom de OK toets begonnen ineens te klikken. Ja en niet zo zacht ook. En na 3 dagen moest je deze toetsen zelfs meerdere keren indrukken

om te navigeren. Na een weekje was ik er helemaal klaar mee. Vreselijk hard klikkend en slecht werkend ABtje dus.

Gelukkig had ik dit ingecalculeerd dus wist ik bijvoorbaat dat het niks zou worden met dit goedkope clone dingetje.

Hij ligt nu lekker in het AB mandje voor mocht er ooit eens nood aan de man zijn.

Grtz.

Octagon SF8008m - Wave Frontier T90 - 1.20Mtr no name.

30 W - 0.8 W - 4.8 E - 7 E - 9 E - 10 E - 13 E - 19.2 E - 23.5 E - 28.2 E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog nooit gehoord dat er mensen zijn die kleuren blind zijn ?

 

@Juergen opmerkingen mag maar er zijn fatsoen grenzen

 

Als je kleurenblind mocht zijn dan zou het handig zijn geweest om dit als reden voor deze vraag te vermelden want dan had ik begrepen waarom jij deze vraag hebt gesteld.

Door dit nu niet te weten beschouw ik dit als een volledig overbodige vraag want het antwoord was helder en duidelijk al gegeven.

 

Verder begrijp ik niet wat de aan mijn naam naam gekoppelde opmerking m.b.t. fatsoen grenzen betekend.

Ik ben mij niet bewust wanneer ik in dit kader eventuele fatsoen grenzen zou hebben overschreven,

Mocht dat volgens jouw zo zijn dan zou ik het wel op prijs stellen om dit alsnog te vermelden.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

enkel sinds http://www.sat4all.com/forums/topic/329046-zijn-er-vu-clones-en-indien-ja-hoe-herken-je-ze/page__st__10?do=findComment&comment=2124498 thread #20 sinds vandaag, zag ik enkele afbeeldingen van pukje.

hedenochtend en gisteren zag ik niets " van onder of boven".

 

dat zal wel een board bug zijn geweest.

de rest inzake de vraag wie is de cloon is duidelijk gecommentarieerd en behoeft geen verdere uitleg

ciao

Money For Nothing

Dire Straits

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo, ik heb hem vanmiddag even gehaald. De handelaar wist niets van een clone en verzekerde dat het een gewone VU+ was.

Hij was heel serieus, de zaak ook.

Thuis uitgepakt en niets duidt erop dat het geen echte VU is. Heb de laatste VTi er al op staan en nu ben ik ermee aan het spelen.

"On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...