Ga naar inhoud


Statistieken, voor wie dat interesseert!


Michel

Aanbevolen berichten

@Jerpsx

 

Voor die € 350 zoals jij beschrijft houd je een site als s4all niet in de lucht.

 

Ik en de vrouw, En dan met name de vrouw ( ik doe alleen het forum) hebben zelf ook een site/forum over onze honden/nestjes die we fokken.

Dit hosten we bij een zeer betrouwbare hosting.

Althans 5 uur uitval door onderhoud en storing in 8 jaar tijd vind ik super.

Onze site heeft bij lange na niet het data verkeer wat s4all heeft. ( ik schat nog geen 10%)

 

 

En wij betalen voor voor 2 servers ( 2500 MB elk met 50 Gig data verkeer elk en in totaal 6 domein namen) +/- € 300.-

Ik weet het het kan goed koper maar maar dan krijg je of een bak reclame of de service is klote.

aangepast door Alventali

Groetjes Alv

Visiosat bi sat met 4 LNB's & een kabel aansluiting
VU+ Duo met 2* DVB-S2, en een Vu+ Duo2 met 2* DVB-C

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

€350,- is misschien wel weer wat krap, had nog geen rekening gehouden met de licentie van de software, maar ik denk wel dat €3500,- erg hoog overschat is.

 

Denk dat een forum zoals deze niet echt heel zwaar verkeer heeft, berichten zijn tekst en hier en daar een bijlage, maar misschien dat ik dat verkeerd inschat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

[behoorlijk off-topic]

Het zit een stuk dichter bij de €3500 dan bij de €350,00.

Het dataverkeer wordt nogal eens zwaar onderschat en bovendien heb je nog veel meer kosten waar ook geen rekening mee gehouden wordt. Afschrijving van je apparatuur, reiskosten als je naar het datacenter moet, software licenties (die zich jaarlijks herhalen) enz. enz.

 

Gelukkig hoeven jullie je daar niet druk over te maken ;)

[/behoorlijk off-topic]

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

“Sat4all, Het grootste satelliet TV forum van Nederland & Vlaanderen” staat er bovenaan.

Maar is dat wel zo?

Ik lees dat een ander Nederlands satellietforum sinds vandaag meer dan 25.000 leden heeft.

Hier hebben ze er bij het uitmesten er al meer als 25000 uitgewerkt :D

Groeten Willy

 

 

Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Zo is dat. Sat4all zou zonder diverse schoonmaakacties wel meer dan 60.000 leden hebben schat ik zo.

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Ben zeer tevreden met dit forum, al meer dan 10 jaar ! Dankzij dit forum heb ik mijn kennis kunnen vergaren en ben ik waar ik nu ben. Dit is echt een kwalitatieve toevoeging aan het medium internet ! Soms mis je wat ex-oud gedienden vanwege humor, maar dat is persoonlijk.

 

Ga zo door !

Niks is geheim in deze wereld, ik weet alleen soms niet waar of van wie ik de juiste informatie kan krijgen


+++ 4 x VU solo SE /  T90 / 7 Quad LNB's / OpenPli / Latest Oscam / Raspberry / Strong SRT7404 (op de plank voor de jaarlijkse update ) +++

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

We doen er echt alles aan juist de kwaliteit zo hoog mogelijk te houden.

 

Dat kost je wel eens een paar leden omdat die het ondanks het goedkeuren van onze regels bij aanmelding toch maar lastig vinden zich aan die paar simpele regels te houden. Ik ben er heilig van overtuigd dat juist omdat er hier een paar strikte regels gelden het forum nog steeds bestaat en nog steeds zo ongelofelijk veel bezocht wordt.

 

Dat alles terwijl het aantal satelliet TV kijkende Nederlanders heel erg duidelijk sterk aan het krimpen is.

 

We staan ook altijd open voor goede voorstellen om het e.e.a verder te verbeteren en het forum verder uit te breiden met andere media en interessante onderwerpen, want Satelliet TV is wat mij betreft al lang niet meer heilig.

 

Ik durf zelfs wel te voorspellen dat het aantal satelliet TV kijkende Nederlanders de komende jaren verder sterk zal krimpen en IPTV (zeer)sterk zal gaan groeien.

 

Met die trend willen wij graag mee gaan.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...