Loui (K) Geplaatst: 12 december 2012 Geplaatst: 12 december 2012 Wees eens iets duidelijker met hoe en wat je zelf al hebt geprobeerd. Zulke vragen van "Hoe?" daar hebben we niks aan.
Loui (K) Geplaatst: 13 december 2012 Geplaatst: 13 december 2012 (aangepast) Ik denk niet dat dit gaat Jeroensky, het gaat denk ik om een oude Enigma1 DM500.Volgens mij moet je de image hernoemen in root.cramfs en dat in tmp zetten en vandaar uit kun je al ik het goed heb via softwareupdate een nieuwe flash plaatsen. 13 december 2012 aangepast door Loui (K)
gobiuspictus Geplaatst: 13 december 2012 Auteur Geplaatst: 13 december 2012 (aangepast) Ik weet niet meer hoe ik het ooit een keer gedaan heb. Zelfs speciaal een nulmodem naar usb-kabel aangeschaft. Dus van usb op de Mac naar de nulmodem van de box. Maar hoe of met welke software wordt de box dan gelezen en kan deze geflasht worden? Er staat al OpenPli op maar wilde graag alles opnieuw installeren. 13 december 2012 aangepast door gobiuspictus
Loui (K) Geplaatst: 13 december 2012 Geplaatst: 13 december 2012 (aangepast) Als je een normale Dm500 HD hebt dan kun je via de webinterface een nieuwe flash plaatsen. maar heb je een oude E1 ontvanger wat ik hier vermoed dan moet je de image van openpli hernoemen naar root.cramfs en deze in de map tmp zetten en nu kun je via het menu "handmatig firmware laden" of zoiets deze nieuwe image installeren. 13 december 2012 aangepast door Loui (K)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen