Ga naar inhoud


Gezocht: satellietkijkers


brsgns

Aanbevolen berichten

Niet meer reageren a.u.b!

 

Beste forumleden,

 

 

Ik ben op zoek naar enkele satellietkijkers in Vlaanderen. Dit is in het kader van een televisiereportage voor mijn opleiding journalistiek. De reportage zal gepubliceerd worden op de website van de school en is in de genre van human interest (à la man bijt hond). Uw woonplaats speelt geen rol.

 

Draaidag = zaterdag OF zondag (wanneer het u past)

Draaiduur = 1 à 2 uur

 

 

Alvast bedankt voor uw reacties op mijn e-mailadres: #############################.eu

aangepast door Michel
op verzoek verwijderd en gesloten.
Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik hoop dat het je lukt, woon zelf in Turkije.

Helaas is sat-tv in België een ondergeschoven kindje, veel meer mensen zouden een schotel moeten nemen.

Meer keus en baas op je eigen tv.

 

Helaas is er weinig of geen concurentie op kabelgebied, dus Telenet schroeft zijn prijzen "sky high" op.

Als ik dan de reclame op de Hollandse tv zie, dan is Telenet gemiddeld dubbel zo duur.

En dan komt er om de 3 maanden, nog een extra factuur van €50.-- van Integan bovenop.

Stelletje dieven.

Ik heb het dan over abo´s "all in one", dus radio/tv, bellen en internet.

Als ik weer eens in België ben, ga ik bij al mijn familie een schotel plaatsen voor Astra 1, 2 en 3, dan kunnen ze internet

evt. via een andere manier doen en wie belt er nu nog?, daarvoor is er Skype.

 

Dus mensen, reageer en help brsgns, de schotel moet méér bekendheid krijgen in Vlaanderen.

Vu+ Uno 4K SE en 1TB HDD / Samsung 65'' UHD Smart TV.

Vier schotels, 150, 120, 90 en 120** cm., voor Astra 1 & 3, Hotbird/Eurobird, Türksat,   ** is tijdelijk buiten gebruik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou best mee willen doen, maar ben geen Vlaming (mijn vader wel, maar die woont er niet meer).

Dus als je naar Nederland wil afreizen, ben je welkom!

Mut@nt HD51 OpenPli 6 | VU+ Duo | Topfield TF7710HD PVR (Enigma2 / HDMU)
Astra 19.2 | Astra 23.5 | Astra 28.2/5 | Hotbird 13.0 | Eurobird 9.0 | Digitenne

OSCam

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...