Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb gisteren VTI 5.0 geinstaleerd en toen HBBTV geprobeerd deze werkte toen heb toen afgesloten maar wat ik nu ook probeer ik krijg de volgende melding HBBTV Browser was not running Please running browser before start HBBTV

Wie weet wat ik hier aan kan doen

Heb een VU+ solo met VTI 5.0

aangepast door muppet

vu+ solo2 - VTI - Triax 110 cm - astra 1 astra 3 astra 2 hotbird            

Vu+ solo   - VTI - Schwaiger SPI 085 - Rotor

Geplaatst:

Muppet in een ander bericht schreef ik al dat de HBBTV niet als applicatie bewust bedoeld was voor de solo.

als je toch probeerd, etgeen spannend is natuurlijk, kan het zijn dat het geheugen niet toereikend is om de stream te bufferen.

misschien helpt nog een swappartitie aanmaken op usb ext geformateerde usb disc.

maar veel hoop heb ik niet bij de solo.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Van de Vu+ site:

What is HBBTV?

HBBTV is a pan-European specification for interactive TV applications with its roll-out in Germany, France and more countries are now following. HBBTV has been developed in order to fulfil the needs of seeking ways to deliver interactive services through a single web-based user interface. The fundamental goal is to create open standards providing the seamless TV experience to customers.

Vu+ HBBTV

Now Vu+ supports HBBTV empowered by the solution from Opera. Opera for HBBTV is based on Opera Devices SDK, a proven technology already shipped on millions of set-top boxes and TVs and ported to all the popular chipsets. Opera Devices HBBTV option implements OIPF, CE-HTML and CEA-2014 compatibility in order to support HBBTV applications delivered over broadband, broadcast or hybrid.

Supported models

Vu+ Ultimo

Vu+ Duo

Vu+ Uno

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...