The Iron Maiden Geplaatst: 13 december 2012 Geplaatst: 13 december 2012 (aangepast) Hallo, ik zit er aan te denken om vanaf maart 2013 mijn zenderpakket uit te breiden van Basis HD naar entertainment HD, omdat ik dat Sport 1 kan kijken. Vanaf 2013 wordt de F1 op sport 1 uitgezonden, dus vandaar deze keuze. Nu lees ik in de totaalTV bijlage, dat er misschien eredivisie live en sport 1 in de toekomst worden samengevoegd tot 1 sportzender a 30 euro/maand. Kan ik mijn entertainment pakket per direct opzeggen (looptijd 2 jaar) als sport 1 uit dit pakket gaat? mvg, The Iron Maiden Ik zie nu in de algemene voorwaarden staan dat de klant het recht heeft om de overeenkomst be beeindigen als: CanalDigitaal niet langer in staat is om de zenderpakketten of onderdelendaarvan via de satelliet door te geven c.q. de ontvangst daarvan te bewerkstelligen, ongeacht de reden daarvan; Wat is de betekenis van 'in staat zijn'. Is dit gewoon niet willen of niet kunnen? 13 december 2012 aangepast door The Iron Maiden VU+ duo met OpenPli, CCam 2.11 op 78 cm triax wok en multiblock op Astra 19.2, 23.5 en 28.2 -- Hier had uw reclame kunnen staan --
theparasol Geplaatst: 14 december 2012 Geplaatst: 14 december 2012 Precies deze voorwaarde is er om hun in te dekken tegen zenders die er helemaal mee stoppen of die acties uithalen zoals je hierboven beschrijft. Kortom nee het is geen reden om je abbo op te kunnen zeggen. Vermoedelijk zullen ze dan daarvoor in de plaats wat andere zenders doorgeven op dit thema maar je abbo blijft doorlopen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen