Psychosammie Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Ik begrijp niet wat je nu hebt zitten vogelen. Je installeert W7, je krijgt een gebruiker met administrator rechten en dan ben je klaar. Hoezo de ini file van thunderbird? Daar hoef je helemaal niet aan te zitten. Welke rechten heb je dan niet? Wat ben je aan het doen? Volgens mij loop jij stuk op rotzooien in de Program Files map. En da's nu net waar je vanaf moet blijven. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
winwiz Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Geen idee wat hij nu precies wil Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Mojo Geplaatst: 27 december 2012 Geplaatst: 27 december 2012 Hier draait W7 op een P4 2.6ghz met 3 gig intern (Dell dimension 8300). Geen enkel probleem. You know when you've been shagged. I like receivers who give me pleasure.
Con Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Geplaatst: 27 december 2012 . . .Hoezo de ini file van thunderbird? Daar hoef je helemaal niet aan te zitten. . . . In de ini-file geef je aan waar jouw profiel staat, in mijn geval op D en niet op standaard C. . . .Volgens mij loop jij stuk op rotzooien in de Program Files map. En da's nu net waar je vanaf moet blijven. En uh, nee, ik loop dus niet te rotzooien. . . . Niet erg vriendelijk, vindt je? Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Con Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Geplaatst: 27 december 2012 Maar goed, XP lukte niet, schijnbaar omdat de FM2 processor en bijbehorend mobo geen huwelijk kan sluiten met, goed beschouwd, het relatief oude besturingssysteem. Dus voor een vierde keer W7 geïnstalleerd en nu ging alles wel goed (tot nu toe). Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Psychosammie Geplaatst: 27 december 2012 Geplaatst: 27 december 2012 Con, Het is echt niet nodig om in ini files te knoeien. Thunderbird heeft een profielmanager waarmee je dat soort zaken kunt regelen. Met klsmailbackup maak je een backup, dat is 1 zip file. Na W7 installatie zet je die weer terug en klaar ben je. Alle mail en accounts zijn er dan weer. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Con Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Geplaatst: 27 december 2012 Ik had een nieuwe PC samengesteld met een nieuwe SSD en HD,dan valt er niet veel te back-uppen. Via mijn eigen netwerk heb ik de data overgezet en dan moet je de INI-file even aanpassen. Alleen het path vervangen door een nieuwe en de oorsprong op relatief zetten en klaar is Kees . . . Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Psychosammie Geplaatst: 27 december 2012 Geplaatst: 27 december 2012 Ja ik weet dat je een nieuwe PC hebt. Met de profielmanager een nieuw profiel maken in de juiste directory. Zip filetje overzetten en een restore doen. Klaar. Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen