Con Geplaatst: 16 december 2012 Geplaatst: 16 december 2012 Ik denk dat 50 jaar geleden mijn inmiddels wijlen vader dit singeltje kocht voor zijn nieuw gekochte 4-poot alwaar een links een pick-up was opgenomen en rechts een tuner compleet met katte-oog. Wie helpt mij dit nummer boven water te krijgen. Dat zou een mooie Deja-Vu zijn. Meer als 100%-Swing kom ik niet. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Ronsworld Geplaatst: 16 december 2012 Geplaatst: 16 december 2012 Instrumentaal, man, vrouw, big band etc. iets meer info? It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Con Geplaatst: 16 december 2012 Auteur Geplaatst: 16 december 2012 Instrumentaal, maar wat ik al schreef, 50 jaar geleden verder heb ik geen details meer. maar je zit wel eens op een avond al je zonden te overzien met alle historie vandien en dan ineens doet je weer van alles denken aan je vader . . . . met zijn eerste plaatje. Ik was 8 ofzo . . . dus weet helaas niet meer. Het zou me niets verbazen als "Stein"?? de organist altijd bij Dorus, op het hoesje stond, maar laat je niet verleiden, ik weet dat absoluut niet zeker. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 (aangepast) Dat is wel erg weinig informatie...die organist van Dorus was Cor Stein. Was het nummer instrumentaal of vocaal? Indien gezongen, man, vrouw, beide of koor? Welke taal? Welk jaar? Weet je nog hoe het hoesje eruit zag? Was het op 45 of 78 toeren? Welk label? Weet je de melodie nog? Welke muziekrichting? Met wat meer informatie komen we er wel uit. 17 december 2012 aangepast door Drs. IJzerbout "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Je hebt het over Cor Stein...kwam er dan (voornamelijk) een elektronisch orgel in voor? Ca. 50 jaar geleden was het Hammond orgel één van de eerste elektronische orgels. Cor stein had er of speelde er op zo één. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Con Geplaatst: 17 december 2012 Auteur Geplaatst: 17 december 2012 In mijn beleving was het hammond orgel maar sluit (mond)harmonica ook niet uit. Groet, Con. Gloeiende, gloeiende, een beetje humor moet kunnen, anders ga je maar ergens anders heen.. Sinds november 2023 glasvezel via Solcon (voor het laatst). Internet/PC: modem/router Fritzbox en TP-Link accesspoint, switch (8), switch (4) PC: Intel Nuc i7 met W11. Laptop Thinkpad met W11. Asus Gigabyte Home Assistant, 20 Shelly's en 2 ESP-tjes en Zigbee.
Drs. IJzerbout Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Een Hammond orgel of een smoelplank daar zit nogal wat verschil in. Was het misschien John Woodhouse met Melodia? Die had zo´n elektrische Quetschkommode. Klonk een beetje als een electronisch orgel. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
Truus0007 Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Hoi Con, wat een mooie herinnering aan je vader. Als het inderdaad Cor Steyn is, op deze site kan je diverse fragmenten beluisteren. Misschien zit het ertussen en je kunt er ook naar eventuele andere muzikanten zoeken. Ik hoop dat je het kunt vinden http://www.muziekweb...0034858/POPULAR
Belsat Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Dit misschien? Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
Belsat Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Sorry, ik zie dat dit uit 1999 is.... Triax A1,2,3 en HB. Nokia d-Box (Dr Jamal), Micronik 1200S, Philips (Rayhtec), Powersky 8210, DM 500 (Gemini 4.7), DM800 (Open PLi), VU+Duo. Panasonic 42" Plasma HD Ready, Sony Bravia KDL-50W656A.
mereltje Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Sorry, ik zie dat dit uit 1999 is.... De gasten op het hoesje waren er 50 jaar terug ook al Groeten Willy Luister naar ieders kritiek maar behoud je eigen oordeel (William Shakespeare)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen