Renevang Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 Ik heb 2 maanden terug mijn abonnement bij CD opgezegd. Eerst wilde men mij ompraten dit vooral niet te doen maar dat werd snel afgewimpeld. Op 16 November zou ik afgesloten worden maar 0p 5 December had ik nog steeds beeld op alle kanalen. Ook was er nog een maand bedrag afgeschreven van mijn rekening. Ik heb gebeld en de fout werd erkend, dezelfde dag zou ik nog afgesloten worden en de betaling zou worden terug gestort. De afsluiting vond inderdaad dezelfde dag nog plaats maar de terug-betaling is nog steeds niet voldaan. Vandaag mijn bank (rabo) maar eens gebeld en de automatische incasso laten blokkeren en tevens gevraagd of de teveel gedane betaling kon worden teruggehaald, dat kon. Inmiddels staat het bedrag weer op mijn rekening. Ik zou een ieder die zijn abbo opzegt adviseren direct via de bank de incasso te blokkeren zodat je niet in dezelfde situatie als mij terecht komt (dure telefoontjes naar CD omdat per mail niets geregeld kan worden en vervolgens zich niet aan de afspraken houden)
Jean-Claude Geplaatst: 17 december 2012 Geplaatst: 17 december 2012 dat had je nu toch wel kunnen weten, en dan zeker met die pipo's van TVV/CD. het annuleren van een domicilmiëringsopdracht is het eerste wat ik altijd doe, nog vóór dat ik mijn opzeg doorstuur - ge weet maar nooit dat ze niet snel nog wat kosten in rekening brengen. DreamBox 8000+Xtrend ET10000+Gigablue UHD 4K, openPLi, CCcam, CD+TVV kaarten (gene zever), wavefrontier T90, EMP Centauri 33/12 multiswitch en VEEL te weinig slaap.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen