pirrewit Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Op sat4all worden nagenoeg alle windows vragen opgelost in het Windows gedeelte. Bestaat er ook een nederlandstalig forum voor alle vragen i.v.m. IMac Iphone en Ipad dat niet noodzakelijk onder beheer van Apple staat? grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
Sjattuh Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 Zo te zien genoeg... google maar op 'forum voor apple' Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
river Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 http://www.onemorething.nl/ http://www.macfreak.nl/
pirrewit Geplaatst: 19 december 2012 Auteur Geplaatst: 19 december 2012 Allen bedankt. Hier kan ik mee aan de slag. grts Dreambox 8000 Openpli 7.3 HDD 1,5 TB west. dig VU Ultimo Openpli 8.3 HDD 1.0 TB diseq astra 1 2 3 hotbird sirius thor
satcat Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 (aangepast) Nu de TS vooruit kan voeg ik nog even een verhaaltje toe. Dit forum is naar mijn ervaring niet zo voor iPad weggelegd. (iOS 6.0.1) Wel om te lezen maar zeker niet om te reageren daar heb ik m'n windows 8 maar voor opgestart. De iPad heeft de nare eigenschap op dit forum dat het toetsenbord tijdens het schrijven steeds verdwijnt. Ben je nog niet halverwege de zin klapt je toetsenbord weg en tik je op een button die er onder komt en is je (halve)bericht ineens geplaatst, uitgeveegd of zit je opeens bij de reclamebanner op zijn site. Wat ga je daar van vloeken zeg. Op andere fora heb ik daar geen last van. (Daar zijn soms wel weer ander problemen) 19 december 2012 aangepast door satcat
Beheerder Michel Geplaatst: 19 december 2012 Beheerder Geplaatst: 19 december 2012 Volledig off-topic. Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.
Psychosammie Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 MAC? We gaan het hier toch niet hebben over hamburger tenten? Resistance is futile you will be assimilated Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790) Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!
sattv4iedereen Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 windows en linux kan hier,misschien ook mac?? Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
satcat Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Volledig off-topic. Sorry, ik zal het de volgende keer in het Apple iOS forum plaatsen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen