Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Op mijn vu+ ontvanger ontbreken steeds kanalen die er later maar zo weer zijn ik draai met cccam 230 iemand dezelfde problemen cq ervaring lees op andere boards hier ook wel over maar steeds geen duidelijke oplossing voor dit probleem.

Geplaatst:

Op mijn vu+ ontvanger ontbreken steeds kanalen die er later maar zo weer zijn ik draai met cccam 230 iemand dezelfde problemen cq ervaring lees op andere boards hier ook wel over maar steeds geen duidelijke oplossing voor dit probleem.

Geplaatst:

Nee in de lijst staan ze wel maar ze geven af en toe beeld .Ook komen dan de ecm/emm niet binnen

Geplaatst:

Al een keer fastscan gedaan?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Nee nog niet ,neemt de ontvanger automatisch de evt nieuwe kanalen op in de zenderlijst?

Geplaatst:

Komt een apart mapje met Canaal digitaal te staan, en de zenders die nu in de boeketten staan die niet werken, werken dan weer, teminste bij mij werkt het zo.

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Welke kleur kaart heb je in je vu box zitten?

Geplaatst:

fastscan is een gotspe... gatverderrie

wat een ongelovige thomassen heb je in het forum

een manuele zenderzoek opdracht,

netwerk zoeken ja

wissen ja

ofwel mijn lijstje uit het settings subforum eens erin zetten met dreambox edit

ciao

Dark & Long ,  Drift 2 Dark Train

Underworld

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen