satfanatic Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Ja klopt, ook helemaal geen nieuws en/of reclame. Wel hele dag puike muziek. vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
de vrije fries Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 hoi, De commerciële radiozender Sublime FM is niet meer te ontvangen via de satelliet. De satellietcapaciteit die voorheen voor Arrow Jazz FM is gebruikt is geen eigendom van Sublime FM (Exceed Jazz), maar van Flux Media Factory die daarop sinds deze maand Arrow Jazz International is gaan uitzenden. Sublime FM is sinds begin november vorig jaar de opvolger van Arrow Jazz FM. Sublime FM was tot begin dit jaar naast distributie via FM, kabel, diverse digitale radiopakketten en Internet ook (Free to Air) te ontvangen via de Astra -satelliet op 23.5 Graden in geheel Europa. Sinds begin deze maand is op het kanaal van Sublime FM op de satelliet de zender Arrow Jazz International te horen. Arrow Jazz International is net als Arrow Classic Rock, ook te ontvangen via de satelliet, en Arrow Caz onderdeel van Flux Media Factory, de BV achter de Arrow-groep. Arrow Jazz International biedt non-stop jazz muziek. Voor satellietluisteraars betekent dit dat Sublime FM niet meer kan worden ontvangen via de satellietontvanger en dat zij gebruik moeten maken van FM-ontvangst of luisteren via Internet. Arrow Jazz International is voorlopig exclusief via de satelliet te beluisteren. Zover bekend wordt Arrow Jazz International niet doorgegeven via (digitale) radiopakketten of Internet groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
satfanatic Geplaatst: 23 januari 2013 Geplaatst: 23 januari 2013 @ de vrije fries: Bedankt voor je uitleg. Weet jij misschien ergens 'n logo te vinden van Arrow Jazz International dat we kunnen gebruiken om Picons van te maken ? Heb me al rot gezocht op 't net maar kan niets vinden ! vr.gr. Satfanatic, 2x DM 500HD 1.6, 1x DM 7020HD OE 2.0,
di-on-air Geplaatst: 15 februari 2013 Auteur Geplaatst: 15 februari 2013 Ja gevonden in mijn SD zenderlijst. Op kanaal 515 staat Arrow Jazz FM (23) Ik heb een M7 MZ 101 ontvanger. Canal Digitaal ik mis, Discovery, Eurosport 1&2, TLC, Animal Planet en ID Graag Fox, SBS9, RTL-Z, Comedy Central, Spike, Nickelodeon, 24 Kitchen, History en MTV NL in HD.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen