blitzteam Geplaatst: 18 december 2012 Geplaatst: 18 december 2012 heb een abo afgesloten op film 1 hd , wanneer krijgt men de tv gids in de bus ,of moet men deze apart bestellen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
de vrije fries Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 hoi, komt elke maand automatisch omstreeks de 27 ste groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
Triplet8 Geplaatst: 19 december 2012 Geplaatst: 19 december 2012 Ik heb ook een abo op Film1 afgesloten bij CD, maar moest de gids eenmalig aanvragen. Dit kon ik online regelen via 'mijncanaldigitaal' op de website.
blitzteam Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Geplaatst: 29 december 2012 Ik heb 1 week geleden via 'mijncanaldigitaal' op de website. de gids aangevraagd, maar tot heden nog niks ontvangen. heeft iemand al de nieuwe gids ontvangen Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
de vrije fries Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 hoi, normaal komt de gids omstreeks de 27 ste van de maand , deze maand de gids van januari al op de 24 ste ontvangen ivm kerst waarschijnlijk. had enkele maanden geleden de gids niet gekregen en ook via de cds website nabesteld. je raad het al die gids moet nog komen via de site werkt het blijkbaar niet , mischien zul je even moeten bellen groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
blitzteam Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Geplaatst: 29 december 2012 via telefoon contact gezocht met canal, en ze zeiden dat ik al verschillende malen via de site een nieuwe tv gids had aangevraagd. Met de vraag waarom ik deze dan nog niet in de bus had gekregen, krijg je een antwoordt , dat er wel eens iets mis kan gaan. Maar goed dat ik een cursus heb gevolgd, om met deze situatie's om te gaan. :mad: :confused: Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
alias haha Geplaatst: 30 december 2012 Geplaatst: 30 december 2012 Hoe kan er nou bij zo'n super bedrijf nou iets fout gaan You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth. The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
blitzteam Geplaatst: 3 januari 2013 Auteur Geplaatst: 3 januari 2013 Inmiddels al weer verschillende dagen verder, maar een tv gids, helaas. welk bedrijf verspreidt de gidsen, de post of .... misschien daar iets mis gegaan of ..... Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 Wat is dat voor een waardeloos bedrijf, Canal Digitaal, er wordt van alles beloofd, maar helaas pinda kaas. Ze zouden het onderzoeken waarom ik geen gids in de bus krijg, wacht nog steeds op antwoordt. Email wordt niet beantwoord.De datum waarop mijn abo afloopt staat met grote letters in mijn agenda genotuleerd. Van mij kunnen ze de gouden eikel krijgen . :mad: :mad: :mad: :mad: Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2013 Moderator Geplaatst: 9 januari 2013 Kijk eens rond de 27e van de maand in je brievenbus. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitzteam Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 Ik begrijp dat de gids normaal rond de 27e in de bus zou moeten liggen , alleen gaat het me erom dat de 27e van de maand al een tijdje om is, en de gids nog niet geleverd is. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Moderator ceesv Geplaatst: 9 januari 2013 Moderator Geplaatst: 9 januari 2013 Je hebt rond 18 december de gids aangevraagd, voor levering op 27 december zal dat te kort geweest zijn. Je zal dus je eerste gids in januari gaan ontvangen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
blitzteam Geplaatst: 9 januari 2013 Auteur Geplaatst: 9 januari 2013 (aangepast) oke, als ze me dit meteen hadden gezegd dan waren we al een stapje verder, wacht geduldig af tot +/- 27e ps: er bestaat toch ook nog een mogelijkheid om de gids na te laten leveren, indien niet ontvangen. 9 januari 2013 aangepast door blitzteam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
edje-ken Geplaatst: 9 januari 2013 Geplaatst: 9 januari 2013 je mag anders mijn gids wel hebben wij krijgen hem wel altijd keurig in de bus alleen ligt hij daarna keurig een maand (of 2 maanden) in een mandje onder de tafel. ik zal denk ik binnenkort eens kijken wat er allemaal in staat. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Timm1983 Geplaatst: 12 januari 2013 Geplaatst: 12 januari 2013 Hier in België staat in Teve Blad zelfs de programmering van de Prime filmzenders vermeld die enkel bij Telenet te zien zijn, wat ben ik daar mee als ik kijk via Belga-com, want Belga-com biedt deze Prime zenders zelfs niet aan, wat nog gekker is, is dat de programmatie van RTL4 en SBS6 er zelfs in staat, deze kunnen we hier niet zien in België, ze zouden dit beter vervangen, door de zenders Plug RTL, AB3 en AB4. Zelf ben ik in België geabonneerd op TV Blad en ik krijg dat keurig iedere dinsdag in de bus, zelfs kreeg ik het al de maandag 24/12 en maandag 31/12 in de bus, nav de feestdagen 2012 2013. Timm1983 Admin: Dit account is ontoegankelijk gemaakt vanwege het gebruik van een niet-bestaand email adres met talloze aflever foutmeldingen tot gevolg. Het lid reageerde niet op het verzoek dit te wijzigen.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen