blitzteam Geplaatst: 22 januari 2013 Auteur Geplaatst: 22 januari 2013 (aangepast) Ik ben benieuwd of ik de gids deze maand wel ga krijgen, vol verwachting klopt mijn hart( ook al is het al een tijdje geleden dat de bewuste man uit spanje langs is geweest ). 22 januari 2013 aangepast door blitzteam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
blitzteam Geplaatst: 26 januari 2013 Auteur Geplaatst: 26 januari 2013 (aangepast) Zou iemand ff kunnen melden als hij de nieuwe gids in de bus heeft liggen ik kreeg via email volgende bericht toegestuurd Hartelijk dank voor uw email. U heeft nogmaals geen TV-gids ontvangen voor het Film1 gedeelte. Deze wordt automatisch opgestuurd door een extern bedrijf. We doen een aanvraag tot levering daar. Uit onze administratie blijkt dat u reeds contact heeft gehad met één van onze medewerkers 04-01-2013. Hierbij gaan we ervan uit dat al uw vragen beantwoord zijn en dat ze in onderzoek voor u zijn. We hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Klantenservice CanalDigitaal Dit moet toch een zeer uitgebreid onderzoek zijn, immers is het al 3 weken geleden, dat ik deze mail ontvangen heb. Het toont dat deze club maar zeeeeeeeeeeer weinig eraan doet om zijn klanten te behouden, een tegenbericht was hier wel op z'n plaats geweest. 26 januari 2013 aangepast door blitzteam Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
sattv4iedereen Geplaatst: 26 januari 2013 Geplaatst: 26 januari 2013 Hier in België staat in Teve Blad zelfs de programmering van de Prime filmzenders vermeld die enkel bij Telenet te zien zijn, wat ben ik daar mee als ik kijk via Belga-com, want Belga-com biedt deze Prime zenders zelfs niet aan, wat nog gekker is, is dat de programmatie van RTL4 en SBS6 er zelfs in staat, deze kunnen we hier niet zien in België, ze zouden dit beter vervangen, door de zenders Plug RTL, AB3 en AB4. Zelf ben ik in België geabonneerd op TV Blad en ik krijg dat keurig iedere dinsdag in de bus, zelfs kreeg ik het al de maandag 24/12 en maandag 31/12 in de bus, nav de feestdagen 2012 2013. Timm1983 ik gebruik nooit een blad met programmagids.ik gebruik de epg van de settop box,zo leef ik milieu bewust.de site van bepaalde zenders hebben soms ook een goede online programmagids.ik ontvang dagelijks ook een mail met interesante programmas. Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|
edje-ken Geplaatst: 29 januari 2013 Geplaatst: 29 januari 2013 de gids is vandaag op de deurmat neergeploft edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
de vrije fries Geplaatst: 30 januari 2013 Geplaatst: 30 januari 2013 hoi, sandd heeft de gids vandaag geleverd groeten uit het vrije friesland deskundigheid door ervaring
blitzteam Geplaatst: 30 januari 2013 Auteur Geplaatst: 30 januari 2013 Het wonder is geschiedt, de gids heeft mijn adres gevonden. Nu maar afwachten, of het wonder zich blijft herhalen. Vu+ duo2 Pli +Vtiit's to be or not to be
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen