Ga naar inhoud


Digitale kerstkaart maken


Annema

Aanbevolen berichten


Alleen jammer dat na al die moeite de meeste mensen toch liever een papieren kaart hadden gehad die ze op het prikbord kunnen prikken.

En niet zoéén waar je steeds je PC voor moet opstarten of nog even een nieuwe inkt-cartridge moet kopen.

dat is zooo Nederlands waar je afgewogen wordt of je nu een kaart hebt gestuurd of niet. Hier wordt alles intussen per email gedaan ....

Snopper

Xtrend ET9500 met OpenPli 3.0 met Kathrein 90cm (19.2 en 23.5)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet meer aan een vliegertouwtje, met bijbehorende knijpertjes, aan de kelderkastdeur of gewoon opgeplakt maar gewoon doorsturen naar de digitale fotolijst.

 

Op die wijze is dat wel erg leuk en je kan er nog een LED-kaarsje naast laten branden ook!

 

(kerstkaartje-spam?) ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Enkele alternatieven en volledig spamvrij ! :grin:

post-37533-0-89599200-1356103349_thumb.gif

post-37533-0-50762800-1356103357_thumb.jpg

feedhunting , a crazy hobby !

 

Edison OS mio 4K UHD + Octagon SF8008 4K UHD + Dr.HD F15 + Edison OS mini + Technomate TM-5402 HD M3 CI   , Moteck SG2100 + Deltastar 90 cm + Invacom C120 QDF-031 Quad lnb + SkyStar HD2,TBS5927 , en TT-budget S2-1600 kaart. Channel Master 180 cm schotel + ESX241 lnb voor C-band.

DVB-T2 via Oostvleteren,Egem,Mont des Cats,Bouvigny en Doornik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wij maken al jaren een digitale kerstkaart voor onze klanten.

Om de kosten hoef je het niet te doen want als je kijkt hoe lang je er mee bezig bent dan kun je beter even snel wat kaartjes en postzegels kopen.

maar het is gewoon leuk om zoiets te maken en de meesten stellen het ook op prijs gezien de vele reacties die je retour krijgt.

 

Zelf maken we hem in Powerpoint maar er is ook een gratis variant van Kingsoft (Office Suite free 2012) en als je daar de knoppen weet te vinden kan die het net zo goed.

Ik weet niet hoe je hier een PPS voorstelling kunt plaatsen, anders had ik die van ons hier wel neer willen zetten (is wel een groot bestand met 6 Mb) zodat je een idee hebt wat mogelijk is en wat er bij komt kijken.

Het moeilijkste is om de muziek gelijk te laten lopen met de beelden en klik je even snel door naar het bewuste plaatje dan gaat het helemaal fout omdat de muziek dan nog meer fout gaat lopen.

Dus elke keer de hele PPS afkijken en aan het eind kun je dat achtergrondmuziekje eigenlijk al wel schieten.

 

suc6

 

Gerrit

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Beheerder

Jij stuurt dus een kerstgroet van 6MB naar je klanten?

 

Ehm...even rekenen.....wij hebben +/- 320 klanten x 6 MB is met overhead bijna 2 GB aan kerstgroeten...

 

Ik wil toch hopen dat niet iedereen het gaat doen zoals jij..... ;)

 

Ik erger me eerlijk gezegd kapot aan die digitale kerstgroeten. Als men het er niet voor over heeft om wat te laten drukken of een kerstkaart te schrijven, mogen ze het wat mij betreft laten want er zit ieder jaar enorm veel kerstspam tussen de belangrijke zakelijke email en dat wordt ieder jaar alleen maar erger.

 

Mvg,

 

Michel

Gebruik je een advertentie blocker? Sluit onze website dan uit. Zonder advertenties kan deze site niet voortbestaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is dan ook niet handig, gewoon op een webserver die file neerzetten en een linkje er naar toe versturen.

Kun je direct zien wie je kerstgroet daadwerkelijk "bekeken" heeft en vervolgens die klant bellen en direct een opdracht binnenhalen.

Voor jezelf en voor de "Do not approve" relaties beperk je zo de overlast tot het noodzakelijke minimum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat versturen wij en als sommigen het als spam bestempelen prima, maar het is dan in iedergeval wel leuke kerstkaart spam met tevens het bericht hoe we tijdens de feestdagen te bereiken zijn.

 

Dus niet een simpel kaartje met de standaard kerstboom, kerstballen enz. met de tekst "heb je problemen met je systeem tijdens de feestdagen, jammer dan want wij zijn er niet", maar een kaart waar gewoon aandacht aan is besteed en waar sommige klanten maanden van te voren al naar vragen of die nog weer komt.

 

En nee het is niet bedoelt als verkoop en/of opdrachten binnen te halen, maar gewoon een leuk iets voor onze klanten en, gezien de vele reacties, ook iets wat door velen gewaardeerd wordt.

 

suc6

 

Gerrit

aangepast door gerrit B

zondag? nee dan kan ik niet dan ben ik vissen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...