Ga naar inhoud


[Strong 8000] Strong 8000


Gast

Aanbevolen berichten

Heb net strong 8000srt gepupt met de V9b...geen probleem. Trouwens Geweldigen Firmware !!

Ik zit volgens de menu op astra 1G horizontaal en op staeliet 1

Helaas kan ik geen C+ bekijken en Ned 1 etc......iemand enig idee hoe dit komt ? of moet ik ergenes één of andere instelling aanpassen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Mijn scherm blijft zwart met de goldcard krijg ik onderaan in de linker benedenhoek een blauwe blokje (met het nummer van het kanaal in ) met daarnaast een witvenstertje met de naam in van het geselecteerde kanaal.

Met de Funcard IV heb ik net hetzelfde resultaat.

Andere zenders zoals BVN krijg ik probleemloos door, ik heb geprobeerd met een goldcard en met de funcard IV en heb met beide kaarten geen resultaat.

Weet jij raad ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ surfer500

 

Dan zul je toch andere keys moeten gebruiken want uit jouw antwoorden maak ik op dat je alleen de vrije zenders pakt want BVN is niet gecodeerd en je zult vast en zeker ook de duitse zenders hebben zoals SAT 1 ProSieben ARD ZDF enz.

 

Maar de Nederlandse zenders zijn allemaal gecodeerd behalve BVN en die heb je wel.

 

Groeten ROMA

Link naar reactie
Delen op andere sites

Had ook gedacht dat het aan de keys lag maar de keys die ik gebruikt heb waren voor Strong .....dus wat kan dan nog de oorzaak zijn ?

Een kollega heeft een Xsat ontvanger en met zijn goldcard werkt het bij mij ook niet (enkelde vrije zenders)en bij hem probleemloos. Maar das natuurlijk een andere ontvanger.

Ik kan inderdaad enkel de vrije zenders ontvangen.

Zowel met de fun4 als met de goldcard , en daar heb ik twee verschillende files voor gebruikt dus ....het zou dan wel moeten lukken dat die beiden niet goed zijn.......Hoe kan je trouwens zien of deze files slecht zijn ?

Groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites

Niet zo vreemd dat de Xsat files het niet doen op je strong, aangezien de strong

wat beperkingen heeft t.o.v. sommige andere merken.

 

Als je de allcam functionaliteit van een strong wilt testen zou ik je adviseren om te kijken naar de STRONG hutsefrutsfiles voor Funcards.

de allcam files voor b.v. Pioneer/Philips doen het namelijk niet op een strong zonder kleine aanpassingen.

 

Even terugkomend op je Goldcard, ik heb zelf meegemaakt dat het allcam maken van een Pioneer 100nl het gebruik van een goldcard onmogelijk maakte, dit is echter niet op alle modellen zo, het zou dus kunnen zijn dat dit een geisoleerd geval is bij de strong (mischien een minder nauwkeurige kaartlezer?)

 

Probeer het zowiezo nog eens met je originele C+ kaart.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

absat 31 okt 2

c+france 31 okt 2

satellite 31 okt 2

numericable 31 okt 2

tvbs 31 2

c+ vlaandere 30 sep 2

protv 31 okt 2

c+ digitaal 31 okt 2

canal+begique 31 okt 2

0090 31 dec 2

0190 31 dec 2

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...