Ga naar inhoud


Vu UNo kopen kan ik er een tweede sateliet tuner in laten zetten ?


Vriendje Stokvis

Aanbevolen berichten

Goedemorgen allemaal

 

kan iemand mij uitleggen hoe het precies zit.

 

IK heb een VU+DUO maar ik wil een VU+UNO erbij aanschaffen.

Deze heeft naar ik weet maar 1 sateliet tuner aan boord.

Kan ik hier nou wel of niet een insteekkaart in laten zetten voor 2 dvb s2 sateliet tuners. dus kijken en opnemen tegelijk.

 

vriendelijke groet

 

Vriendje Stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ja ok dat snap ik maar is er met 1 verwisselbare tuner een twin tuner van te maken.

Heb een bedrijf opgebeld in mijn woonplaats en die ontkennen dat dit mogelijk is terwijl ik op internet artikelen vind die anders beweren dat er in September van dit jaar een twin s2 tuner op de markt zou komen.

Wie weet het antwoord

 

groeten

 

vriendje stokvis

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja ok dat snap ik maar is er met 1 verwisselbare tuner een twin tuner van te maken.

Heb een bedrijf opgebeld in mijn woonplaats en die ontkennen dat dit mogelijk is terwijl ik op internet artikelen vind die anders beweren dat er in September van dit jaar een twin s2 tuner op de markt zou komen.

 

Zoals je ook al in de door Wortellica opgegeven link kunt lezen is er inderdaad een Dual DVB-S2 Tuner voor de UNO / Ultimo leverbaar.

Hiermee kun je dan van de DUO een Twin PVR van maken.

Is het interessant, ik denk het niet.

Ik had al een UNO en heb gisteren in Duitsland een Dual DVB-S2 Tuner voor de UNO besteld maar intussen weer geannuleerd.

 

Mijn mening is het technisch en financieel niet meer aantrekkelijk om een UNO plus Dual DVB-S2 Tuner te kopen tenzij een dealer er een speciale prijs van wil maken.

Op het Internet kost een UNO nu circa € 279,= en dan komt de Dual DVB-S2 Tuner daar nog bij.

In Duitsland kost deze op het moment € 89,= en reken daar verzendkosten bij dan zit toch al snel totaal op € 380,=.

 

Een SOLO2 kost maar € 329,= en dan heb je ook nog enigszins een technisch beter toestel zoals 1Gb Ethernet en groter geheugen.

 

Om die reden heb ik dus uiteindelijk vandaag ook een SOLO2 besteld.

aangepast door Jürgen

Mac Mini M2 2023 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...

Er zijn ook zaken waar je de dual-tuner gelijk als optie bestelt (dus niet een enkele en een dual). De meerprijs valt dan wel mee.

VU+ UNO-Dual/DUO/DUO2-triple/Ultimo-Quad/Solo2

Xtrend ET5000/ET9200

Odin M9

TM Twin

Images used: PLi/ViX/VTi/Open-ATV/Blackhole

Digiality 85cm multifocus-4 X twin-Inverto-LNB's/Triax 88 USALS

Logitech Harmony 300, 555, 600, 900 and 1100

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...