Ga naar inhoud


HTC support/helpdesk wie heeft ervaring met deze afdeling


bigtwin

Aanbevolen berichten

Vandaag contact gehad met de HTC support/helpdesk afdeling...

 

Ik was al matig tevreden over de Desire HD, maar na twee jaar één keer contact met deze afdeling contact te hebben gehad... NOOOOOOOOOOOit meer. Echt nooit meer een product van dit merk. Ik snap niet waarom een bedrijf producten maakt, waar het support beledigend slecht geregeld is. Dit is alleen door Panasonic te benaderen, die NL importeur is ook de weg kwijt...

 

Dus twee merken op mijn negeer-lijst...

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb een HTC en ben prima tevreden over het toestel zelf. Helpdesk heb ik nog niet benaderd.

 

Maar ga volgende maand wel de Nokia Lumia 920 kopen voor mijzelf en vrouwlief. Maar dit heeft meer te maken met OS voorkeur.

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben alleen wel benieuwd waarom Bigtwin contact heeft gehad.

Heb zelf ook een HTC (bijna 2 jaar) en wil abonnenment verlagen zonder toestel. Maar hiervoor ook last gehad van vorig toestel willen blijven gebruiken waarvan de mini USB aansluiting ging haperen. Was toen een Nokia duur ding (dacht N97).

DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reden voor contact was dat ik iedere keer als ik een head-set (oordoppen) inplug, een of ander muziekje van internet begint te spelen, wat ik afschuwlijk vervelend vind. Geen oplossing behalve een hard reset. Alles weg dus!!! Lijkt me een bijzoner ik-weet-het-niet en wil-er-ook-niet-over-nadenken oplossing... Sukkels!!!

aangepast door bigtwin

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vandaag contact gehad met de HTC support/helpdesk afdeling...

 

Ik was al matig tevreden over de Desire HD, maar na twee jaar één keer contact met deze afdeling contact te hebben gehad... NOOOOOOOOOOOit meer. Echt nooit meer een product van dit merk. Ik snap niet waarom een bedrijf producten maakt, waar het support beledigend slecht geregeld is. Dit is alleen door Panasonic te benaderen, die NL importeur is ook de weg kwijt...

 

Dus twee merken op mijn negeer-lijst...

 

Wat is het probleem met Panasonic?

HG

 

Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onbeschofte lui aan de telefoon, die je probleem niet eens aanhoren, maar je meteen afpoeieren. Bij herhaalde vraag (want niet beantwoord) wordt het helemeel een bende, erg onbeschofte mensen daar!!!

 

Met Sony bijvoorbeeld vele betere ervaringen. Erg vriendelijk en gericht op oplossingen. Echt een verademing!

aangepast door bigtwin

ET10000
DM7020HD

Linux laptop en Linux zelfbouw NAS

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...