bigtwin Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Vandaag contact gehad met de HTC support/helpdesk afdeling... Ik was al matig tevreden over de Desire HD, maar na twee jaar één keer contact met deze afdeling contact te hebben gehad... NOOOOOOOOOOOit meer. Echt nooit meer een product van dit merk. Ik snap niet waarom een bedrijf producten maakt, waar het support beledigend slecht geregeld is. Dit is alleen door Panasonic te benaderen, die NL importeur is ook de weg kwijt... Dus twee merken op mijn negeer-lijst... ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Sjattuh Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Ik heb een HTC en ben prima tevreden over het toestel zelf. Helpdesk heb ik nog niet benaderd. Maar ga volgende maand wel de Nokia Lumia 920 kopen voor mijzelf en vrouwlief. Maar dit heeft meer te maken met OS voorkeur. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Beobuddy Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Ben alleen wel benieuwd waarom Bigtwin contact heeft gehad. Heb zelf ook een HTC (bijna 2 jaar) en wil abonnenment verlagen zonder toestel. Maar hiervoor ook last gehad van vorig toestel willen blijven gebruiken waarvan de mini USB aansluiting ging haperen. Was toen een Nokia duur ding (dacht N97). DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
bigtwin Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Geplaatst: 20 december 2012 (aangepast) Reden voor contact was dat ik iedere keer als ik een head-set (oordoppen) inplug, een of ander muziekje van internet begint te spelen, wat ik afschuwlijk vervelend vind. Geen oplossing behalve een hard reset. Alles weg dus!!! Lijkt me een bijzoner ik-weet-het-niet en wil-er-ook-niet-over-nadenken oplossing... Sukkels!!! 20 december 2012 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
hgroen Geplaatst: 20 december 2012 Geplaatst: 20 december 2012 Vandaag contact gehad met de HTC support/helpdesk afdeling... Ik was al matig tevreden over de Desire HD, maar na twee jaar één keer contact met deze afdeling contact te hebben gehad... NOOOOOOOOOOOit meer. Echt nooit meer een product van dit merk. Ik snap niet waarom een bedrijf producten maakt, waar het support beledigend slecht geregeld is. Dit is alleen door Panasonic te benaderen, die NL importeur is ook de weg kwijt... Dus twee merken op mijn negeer-lijst... Wat is het probleem met Panasonic? HG Topfield TF4000 PVR en ET 9500, Visiosat Bisat G3D, 4 x ALPS quad lnb, Astra 1 en Astra 2 en 3 en Hotbird.
bigtwin Geplaatst: 20 december 2012 Auteur Geplaatst: 20 december 2012 (aangepast) Onbeschofte lui aan de telefoon, die je probleem niet eens aanhoren, maar je meteen afpoeieren. Bij herhaalde vraag (want niet beantwoord) wordt het helemeel een bende, erg onbeschofte mensen daar!!! Met Sony bijvoorbeeld vele betere ervaringen. Erg vriendelijk en gericht op oplossingen. Echt een verademing! 20 december 2012 aangepast door bigtwin ET10000DM7020HD Linux laptop en Linux zelfbouw NAS
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen