holie22 Geplaatst: 25 december 2012 Auteur Geplaatst: 25 december 2012 Nou ben ik klaar.................. Ik heb Canal Digital in Noorwegen gemaild of ik een nederlandse ontvanger kan gebruiken. Het antwoord was dat ik buiten Noorwegen geen spullen mag gebruiken van hun en dat per direct de kaart geblokkeerd is. Dus of ze hem nou repareren of niet , Noorse TV kan ik niet meer kijken op een legale (niet dus) manier. Ik ben bang dat ik op andere sites moet gaan zoeken of er nog mogelijkheden zijn. Free To Air of illegale manieren.
stevie-v Geplaatst: 25 december 2012 Geplaatst: 25 december 2012 Dat had je zo ook niet moeten aanpakken dat dit zou gebeuren dat is voor mij niet vreemd en nu zit je met de ellende VU solo 4k ,twin satelliet tuner en 1 kabel tuner en VU solo se v2 ,dual kabel tuner...E85 Maximum multi focus schotel en een Triax 88cm schotel met een 2 way Triax lnb rail....5.0w 0.8w 4.8e 9.0e 13e 19.2e 23.5e 28.2e....VTI 14.0.5 - 6 Inverto black ultra twin lnb's en 2 Alps twin lnb's, Nvidia shield tv.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen