Ga naar inhoud


Vu+ Uno Externe harde schijf


Portuuno

Aanbevolen berichten

Dag Portuuno,

 

Ik ga toch in dit verband graag in deze lopende topic verder want alles wat we binnen een PB bespreken komt dan niet meer in het forum terecht en dat is jammer want anderen hebben daar dan niets aan.

Het is helemaal niet erg als iets niet onmiddellijk lukt, gewoon blijven doorvragen.

 

Uiteraard ben ik natuurlijk bereid om een PB te beantwoorden maar dit gebeurt meestal als je iets wilt vragen wat enigszins buiten de gestelde gedragsregels valt of om andere reden niet handig is om dit in een topic te vragen.

 

Nu antwoord op jouw vraag.

Jij ziet alleen de map Root.

Ik begrijp nu dat jij FileZilla hebt geïnstalleerd en dat de bovenstaande bevindingen zijn opgedaan nadat je FileZilla hebt opgestart en een goede verbinding met jouw VU hebt opgebouwd, correct?

 

Als je dan alleen de map Root ziet maar in de Root geen mappen zoals o.a. hdd of mnt dan is er toch echt iets mis met de configuratie van de harde schijf en heeft dit niets met het draadloze netwerk te maken want je hebt immers verbinding.

 

Blijft toch nog steeds het herhaaldelijke afgegeven advies van kracht om de harddisk in de VU te formatteren, zo vervelend als dat ook mocht zijn.

Je blijft anders klooien want normaliter functioneren de externe / interne HDD's probleemloos.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Dag Portuuno,

 

Ik ga toch in dit verband graag in deze lopende topic verder want alles wat we binnen een PB bespreken komt dan niet meer in het forum terecht en dat is jammer want anderen hebben daar dan niets aan.

Het is helemaal niet erg als iets niet onmiddellijk lukt, gewoon blijven doorvragen.

 

Uiteraard ben ik natuurlijk bereid om een PB te beantwoorden maar dit gebeurt meestal als je iets wilt vragen wat enigszins buiten de gestelde gedragsregels valt of om andere reden niet handig is om dit in een topic te vragen.

 

Nu antwoord op jouw vraag.

Jij ziet alleen de map Root.

Ik begrijp nu dat jij FileZilla hebt geïnstalleerd en dat de bovenstaande bevindingen zijn opgedaan nadat je FileZilla hebt opgestart en een goede verbinding met jouw VU hebt opgebouwd, correct?

 

Als je dan alleen de map Root ziet maar in de Root geen mappen zoals o.a. hdd of mnt dan is er toch echt iets mis met de configuratie van de harde schijf en heeft dit niets met het draadloze netwerk te maken want je hebt immers verbinding.

 

Blijft toch nog steeds het herhaaldelijke afgegeven advies van kracht om de harddisk in de VU te formatteren, zo vervelend als dat ook mocht zijn.

Je blijft anders klooien want normaliter functioneren de externe / interne HDD's probleemloos.

Begrijp het Jurgen, waarvoor dank.

Zie ook bericht van 10:24 aub.

Gr. Portuuno

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb in de rechterschermhelft van Filezilla /media/movie verandert in medi/Hitachi en nu heb ik "contact" Uno-pc!

Helaas zijn nu al mijn bouqetten verdwenen.

Wie kan mij zeggen hoe bouqetten of kanaallijsten aan te maken in Filezilla, of moet dit via de pc?

Iedereen veel dank, Portuuno.

Het wordt zo langzaam aan heel lastig om jouw op het goede pad te helpen.

Jij hebt het ene antwoord op jouw vraag nog niet afgewacht en jij gaat ondertussen volledig ongefundeerd verder met aanklooien, jij maakt het van kwaad tot erger.

 

Nogmaals, ik zou nu willen adviseren om de Image opnieuw te installeren, de externe HDD via de VU te formatteren en daarna werkt alles als een zonnetje.

Kijk maar wat je daarmee doet.

MacBook Air M2 2022 - iPad Air 2021 - Iphone XR - Apple TV 4 2021

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...