Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst: (aangepast)

Wij hebben dus een dreambox waarvan de zenders niet allemaal meer te zien zijn ik denk wel dat ze ontvangen worden soms zijn ze ook gewoon weg

er is geen peil op te trekken .

Het is allemaal begonnen nadat wij zijn overgestapt van kpn naar upc ,is dat toeval ?

Wij ontvangen van hotbird en thorx normaal gesproken , nu kan ik zelfs de vrije zenders niet te voorschijn halen , iemand enig idee?

Ondertussen wel een keer een update gedaan uit pure wanhoop.

aangepast door Gerard 76
onderwerptitel aangepast

Geplaatst:

Karel welkom op het board.Het is wat weinig info om je te kunnen helpen.

Geef eens op met welke schotel je werkt,ontvang je met meerdere lnb's of met een rotor?

Kijk eens wat je signaal sterkte en kwaliteit is.Krijg het idee dat je schotel niet goed staat uitgericht.

De overstap van kpn naar upc heeft hier helemaal niets mee te maken(of je moet aan wan sharing doen,dan mogen we je hier ivm de board regels niet helpen)

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Geplaatst:

De overstap van kpn naar upc heeft hier helemaal niets mee te maken(of je moet aan wan sharing doen,dan mogen we je hier ivm de board regels niet helpen)

Sharing van kpn en upc op de sat? :crazy:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Wij hebben dus een dreambox waarvan de zenders niet allemaal meer te zien zijn ik denk wel dat ze ontvangen worden soms zijn ze ook gewoon weg

er is geen peil op te trekken .

Het is allemaal begonnen nadat wij zijn overgestapt van kpn naar upc ,is dat toeval ?

Wij ontvangen van hotbird en thorx normaal gesproken , nu kan ik zelfs de vrije zenders niet te voorschijn halen , iemand enig idee?

Ondertussen wel een keer een update gedaan uit pure wanhoop.

Als ik goed tussen de regels doorlees ben je van internet provider over gestapt En als ik het goed begrijp dan is ook je ipadres veranderd en dan kan het zijn dat de Cline niet meer werkt. En daarover ben je hier dus op het verkeerde forum.

Geplaatst:

Wij hebben 2 lnb,s voor hotbird en thor in beidde zenders krijg ik geen vrije zenders alleen enkele betaalde zenders.

De vrije zenders staan wel bij instellingen maar zonder gegevens.

Als het goed is , komt morgen een kenner en wij hopen dat dan de problemen over zijn , in ieder geval dank voor jullie reacties.

.

Geplaatst:

Wij hebben 2 lnb,s voor hotbird en thor in beidde zenders krijg ik geen vrije zenders alleen enkele betaalde zenders.

De vrije zenders staan wel bij instellingen maar zonder gegevens.

Als het goed is , komt morgen een kenner en wij hopen dat dan de problemen over zijn , in ieder geval dank voor jullie reacties.

.

Vreemd normaal kun je de vrije zenders gewoon krijgen maar de betaal zenders niet.Maar oke we laten de kenner het uitzoeken. Fijne feestdagen nog namens mij en vele anderen.

Geplaatst:

Sharing van kpn en upc op de sat? :crazy:

Is dit vreemd?Gaat sharing niet via het netwerk van kpn,upc of een andere internet profider? :P

Dreambox 7020,Dreambox 500s,Dreambox 800 en div weersatelliet ontvangers.

Ik rommel maar wat aan en.......soms lukt het ook nog.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...