Ga naar inhoud


Dreambox Clone dealer aangeven


awi

Aanbevolen berichten

Hey allemaal,

 

Ik ben nog nieuw hier maar heb al vele berichten gelezen die mij verder geholpen hebben.

 

Mijn verhaal is als volgt, ik heb een dreambox via marktplaats gekocht die niet werkte bij het aansluiten(geen stroom, dreambox ging niet aan). Ik ging er zelf van uit dat het een origele was maar helaas kwam ik erachter dat het een clone was en nu heb ik op dit forum gelezen dat Medialabs BV op zoek ging naar dealers in illegale clones maar dat doen ze ook niet meer. De persoon waarvan ik de dreambox heb aangeschaft heeft een hele magazijn vol staan en helaas na vele pogingen om mijn geld terug te vragen weigert hij mee te werken. Ik zou em graag willen reporteren zodat hij geen illegale dreamboxen meer kan verkopen.

 

Mijn vraag is nu weten jullie wat ik moet doen? naar de politie gaan doe ik liever niet omdat ik het liever anoniem wil doen.

 

Groeten,

 

Awi

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hey allemaal,

 

Ik ben nog nieuw hier maar heb al vele berichten gelezen die mij verder geholpen hebben.

 

Mijn verhaal is als volgt, ik heb een dreambox via marktplaats gekocht die niet werkte bij het aansluiten(geen stroom, dreambox ging niet aan). Ik ging er zelf van uit dat het een origele was maar helaas kwam ik erachter dat het een clone was en nu heb ik op dit forum gelezen dat Medialabs BV op zoek ging naar dealers in illegale clones maar dat doen ze ook niet meer. De persoon waarvan ik de dreambox heb aangeschaft heeft een hele magazijn vol staan en helaas na vele pogingen om mijn geld terug te vragen weigert hij mee te werken. Ik zou em graag willen reporteren zodat hij geen illegale dreamboxen meer kan verkopen.

 

Mijn vraag is nu weten jullie wat ik moet doen? naar de politie gaan doe ik liever niet omdat ik het liever anoniem wil doen.

 

Groeten,

 

Awi

Ik ben dan toch benieuwd aan welke prijs je welk type aangekocht zou hebben?

Indien de prijs echt erg laag was had je dit kunnen weten natuurlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb er ooit zo een gemeld bij kapaza, na enkele dagen kreeg ik een e-mail dat er geen vuiltje aan de lucht was, en dat ze de advertenties ongemoeid gingen laten.

Hij staat nu nog regelmatig op de site met zijn namaak en cardsharing.

Een site waar men oplichters tolereert en zelfs helpt hun spullen aan de man te brengen, daar blijft men best zo ver mogelijk vandaan.

Als er een zit, die ze ongemoeid laten dan zitten er nog van dat slag.

The key to happiness. Stay away from idiots

Link naar reactie
Delen op andere sites

"naar de politie gaan doe ik liever niet omdat ik het liever anoniem wil doen."

 

Als je er geen moeite voor wil doen dan houd het gewoon op. Dus moet je niet klagen en je verlies nemen.

You know when you've been shagged.

I like receivers who give me pleasure.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik ken iemand,die wel aangifte heeft gedaan,er waren zo'n te koop bij mm belgië.ze zijn hem komen bezoeken,en hij heeft in het belang van het onderzoek zijn clone mogen afgeven.de onderzoekers zeiden,dat hij schadevergoeding kon vragen,maar ik weet niet meer of hij er gevraagd heeft,en alsnog heeft gekregen.

zoals anderen hierboven schrijven,kan je ze soms ontdekken,en zijn ze soms verraden als ze de tech spec geven,is de processor meestal trager.

en ook op €€€€ staan er veel met namaak,en hetgeen,die hier verboden is.

aangepast door Johan45
reclame verwijderd

Ontvangst van de astra 3 satelliet met een selfsat h50D via de vu zero 4K.cd multiroom  pakket met mz 102 en een vu uno 4k dvb-c fbc tuner met ci+ tv met een kaartje( telenet ). Gigablue bijgekomen voor sat en kabel.Informatie die ik geef, gaat over de Belgische situatie, tenzij anders vermeld|

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...