Ventura Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Heeft iemand toevallig ook last van stil staan beeld op een basis hd pakket? Het maakt niet uit, op welke zender het is. Na 10 seconden loopt het beeld vast en naar 15 seconden er is weer beeld enz. Ik heb een heeractivatie puls aangevraagd bij canal digitaal. Ontvanger een herstart gegeven. Helaas bod het geen soelaas. Ook getest met een andere ontvanger met een goed gekeurde ci-module. Helaas blijft het probleem zich voort doen. Op de website van canal digitaal is er geen actuele storing gemeld. Iemand nog tips of trucs?
Beobuddy Geplaatst: 24 december 2012 Geplaatst: 24 december 2012 Hier de tv op RTL4HD voor de vrouwen vanaf 20.30 uur. Zonder stilstaande beelden. Wel een toppakket. DM8000HD PVR, DM800HD met OpenPli! ,T90 met 2x Octo en 2x Qua op A1,2,3 en HB.
vensoft Geplaatst: 25 december 2012 Geplaatst: 25 december 2012 Klinkt als een kaart op de strafbank ... Tegenwoordig moet ik de rate limiter echt op 2/10 zetten, anders loop ik er ook regelmatig tegenaan. Maandenlang prima met 4/11 gedraaid, maar ik vrees dat ze wat veranderd hebben. Jan
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen