Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Misschien moet je hele topic eerst eens gaan lezen....

Hoezo? Hij heeft het bedrag dan wel niet hoeven betalen, maar de insteek van de satboer was niet in orde. Daar slaat mijn opmerking op.

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

• Reacties 53
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit onderwerp

Beste reacties in dit onderwerp

Geplaatst:

Lees het hele topic nou gewoon eens!

Dan kom je er wel achter dat je opmerking geen hout snijdt.

It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle...

ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..

Geplaatst:

I reageer rechtstreeks op een opmerking in #47. Lijkt me helder.

Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Geplaatst:

Excuus, was inderdaad " de draad even kwijt". Had de hele draad al wel eerder gevolgd, zoals je kunt zien. :blush:

Geplaatst:

Update..!!! machine is wederom retour...gaf nog steeds exact dezelfde problemen als waar hij voor verstuurd was..tja....

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

• 3 weken later...
Geplaatst:

De machine is inmiddels weer gearriveerd en draait met een nieuwe Pli software en een bootloader software van Extrend die ik niet ken..?? deze is door de importeur erin gezet en hij draait nu (nog) zonder uitval....Ben benieuwd.

Humax 5400, dreambox 600s, dreambox 800HD en een ET9000 met openPli op Pana 42px80

ps3 60 gb ps2 BC

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...