Ga naar inhoud


UPC Horizon reageert niet goed en of loopt vast


Gast Henri Aalten

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten

Ik heb hier de Horizon staan en en bedien deze met een Logitech afstandbediening, en werkt dan goed.

 

Maar wanneer ik mijn Sony BDP-S470 DVD speler heb gebruikt, dus aan en uit gezet met de Logitech Harmony afstandbediening, is de Horizon niet meer te benaderen met de afstandbediening van Logitect Harmony.

 

Maar de Horizon reageert ook niet meer op de originele afstandbediening

 

Raar probleem, Iemand een oplossing, of idee ?

 

Tot nu toe het volgende geprobeerd: terug naar instelling af fabriek.

stroom er minimaal 10 minuten er afgehad. Maar helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gast Henri Aalten

Sjaak, dat het niet vlekkeloos is, ben ik nu wel achter.

 

Ik heb in een maand tijd 4 monteurs gehad. Wat zij gedaan hebben, kon ik zelf ook.

Alle monteurs gingen weg zonder dat het werkte. (moest door UPC geactiveerd worden en zij wilde daar niet op wachten.)

 

Meerdere keren er op aangedrongen de Horizon te vervangen voor een andere HD ontvanger, met een apart modem

voor internet en telefoon. Maar dat mocht niet?

 

Eerst een hoop geklooi met schotel en nu weer met UPC. (prutsers)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast Henri Aalten

Dan hoop ik wel dat de goede update binnen een week komt

Vraag wat hebben zij voor een modem voor internet en telefoon??

 

Anders probeer ik alsnog terug te gaan naar mijn vorige ontvanger, met een apart modem voor internet en telefoon.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Werkt het wel met de orginele ab? Anders kan het idd door de logitech veroorzaakt worden.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

nee het gaat hierom, bedien je horizon box vanaf het begin met de orginele ab, dan zet de sony dvd handmatig aan/uit en kijk of de box dan nog werkt. Zo ja dan raakt de horizon box in de war door de logitech.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan is het toch duidelijk waar het aan ligt, de logitech stuurt een commando waar je horizon box van in de war raakt. Je zegt zelf de horizon blijft prima werken als je de orginele ab maar gebruikt.

SCHOTEL: 1,2 Mtr 50E-55W / 60cm Astra 19/23 / Airspy R2 SDR 24-1800 Mhz
RECEIVERS: Dreambox 920 UHD/DM8000/800SE / VU+ Ultimo 4K Sat & Kabel & T2 / Rpi2 ADS-B FlightFeeder

IPTV:  KPN Glas (AoN) 1 Gbit & IPTV Arris VIP5202 / Android 4K IPTV box / Kodi & Netflix / 100+ TB Storage

Link naar reactie
Delen op andere sites

Of regelmatig je Logitech updaten met nieuwe definities vanaf internet. Kan zijn dat er verbeteringen worden aangebracht.

  • Resistance is futile you will be assimilated
  • Those who would give up essential liberty, to purchase a little temporary safety, deserve neither liberty nor safety. Benjamin Franklin (1706-1790)
  • Mijn vrijheid eindigt niet waar jouw angst begint!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Gast Henri Aalten

De Horizon, heb ik inmiddels niet meer, dit gezien de ook vele andere problemen.

Heb nu dus weer de oude vertrouwde Cisco HD DVR ontvanger, deze doet het in ieder geval,

en heeft verder ook geen problemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eerst een hoop geklooi met schotel en nu weer met UPC. (prutsers)

De bekende les die je hieruit kunt trekken is: Denk niet te snel dat het gras bij de buurman groener is! ;)

 

(En dat bedoel ik niet met wijzend vingertje, want ik moet dit ook nog regelmatig tegen mijzelf zeggen.)

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...