Ga naar inhoud


VU+ Solo 2 Benelux versie


MAD-Sat

Aanbevolen berichten


Het gaat niet om het image wat je installeert, het gaat om de nederlandse hbbtv of dat werkt op een Duitse box, bij de xtrend werkt de Nederlandse hbbtv er niet op, zou met licentirechten te maken hebben zegt men, vandaar de Benelux versie (silverline), of dat ook zo zal gaan bij vu?

 

De Nederlandse HBBTv werkt wel op een Duitse VU+ ( Ultimo hier ) en of dat zo zal blijven dat weet ik niet.

Mijn glazen bol is kappot .

Link naar reactie
Delen op andere sites

@ Tonskidutch

 

Ik weet ook wel dat de eerste uitvoering van de SOLO gewoon SOLO heet. Wilde alleen met die 1 aangeven dat het om de eerste editie ging.

 

En m.b.t. de Xtrend, er wordt kennelijk hiermee vergeleken en er ontstaat verwarring door. Ook bij mij dus. En als ik zelf zoek op eventuele verschillen m.b.t een Benelux versie, kom ik tot nu toe ook alleen maar terecht bij de problemen die de Xtrend gebruikers hebben.

Het betreft bij hen dus een beperking die niet afhankelijk is van een bepaald image.

 

Maar je antwoord is duidelijk. Bij VU+ zijn er geen verschillen.

 

Blijft voor mij alleen vreemd waarom diverse Webshops de "Benelux" omschrijving hanteren.

 

Groet, MAD-Sat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Is me dunkt al te belachelijk.

Er is Europees één invoerder waar ook de Benelux modellen van komen. Naam doet er hier niet toe maar Tonskidutch heeft er lekkere wijn van gekregen me dunkt ;-).

Ik haat de term Benelux versie daar dit pure domme marketing is.

De box komt 100% identiek uit Duitsland als uit Nederland. Hbbtv draait op beiden zonder probleem, als je de correcte image gebruikt.

HbbTV heeft niks met de hardware te maken, enkel met software.

De satellietboer die deze nonsens verkoopt, heeft er wel een handje van weg van overal de Benelux versies van te verkopen, terwijl dit klinkklare bullshit is.

Net alsof ze overal gaan verkondigen dat ze de officiële Benelux dealer zijn, terwijl er geen landelijke dealers zijn, enkel één grote Europese importeur.

 

Grtz

Link naar reactie
Delen op andere sites

.

Net alsof ze overal gaan verkondigen dat ze de officiële Benelux dealer zijn, terwijl er geen landelijke dealers zijn, enkel één grote Europese importeur.

 

Ik heb er geen verstand van, maar als bovenstaande waar is, dan kan dus iedere dealer in Nederland zeggen dat ie Benelux dealer is?

Zoja waarom doen ze dat dan niet?

aangepast door -Dennis-
Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat bijna alle dealers dit inderdaad bullshit vinden?

Verkoopt een dealer een vijs meer omdat het een Benelux model is?

Misschien wel maar dan heb ik liever een eerlijke dealer die zijn klanten geen (marketing)blaasjes wijsmaakt.

Niemand wordt er wijzer/beter van als het nu een Benelux model is of niet (met of zonder domme sticker er op), het enige waar de mensen beter van worden is van support na verkoop, welke dealer dit ook doet!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...