ronaldstark Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 sinds enige dagen krijg ik via mijn Rebox 4200HD op de volgende zenders de melding: geen signaal (tuner 1): MTV Live HD, VH1,VH1 classic, MTV Music, MTV Dance en MTV Rocks. Ik heb allerlei resets gedaan, kaart geheractiveerd, zenders verwijderd en via fastscan de lijst van Canal ingeladen maar de melding blijft komen dat er geen signaal is. Zou het kunnen dat deze zenders op een andere transponder zitten en dat de fastscan lijst nog niet bijgewerkt is? Ronald
Gerard 76 Geplaatst: 26 december 2012 Geplaatst: 26 december 2012 Hier werken de zenders (astra 1 19,2E) nog wel. Heb de lijst al een tijdje niet bijgewerkt.
john-sathopper Geplaatst: 27 december 2012 Geplaatst: 27 december 2012 hier ook geen problemen Amiko Alien 2 FW 1.2.78, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5Amiko Alien SHD 8900 FW 1.2.72, 60 cm 19.2, 23.5
ronaldstark Geplaatst: 27 december 2012 Auteur Geplaatst: 27 december 2012 even bij de buurman gekeken, verschil zit in de PIT instellingen. klaarblijkelijk staan deze verkeerd als je ze in laad via fastscan. deze zenders werkten bij mij ook goed totdat ik dus een nieuwe fastscan heb gedraaid. inmiddels een mail gestuurd naar CD.
ronaldstark Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Geplaatst: 29 december 2012 inmiddels bleek het probleem toch ergens anders te liggen. daar er geen reactie kwam van Canal Digitaal (had ik ook niet verwacht), een backup met zenders met de juiste PID instellingen ingeladen, maar wederom geen resultaat. Hierna de ontvanger aan de schotel van de buren gehangen, en ja hoor, wel ontvangst en beeld op MTV Live HD, VH1 etc. hierna bij mijzelf een andere duo-lnb op de schotel gemonteerd, en het probleem is opgelost. bleek dus een storing te zijn in de Duo-lnb, waardoor gewoon bepaalde transponders geen signaal en beeld meer gaven. inladen van fastscan gaat nu ook weer goed. dit ter info en dan mag er een slot op dit bericht. Ronald
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen