Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo

Kan iemand mij helpen aan een instelling van reader in oscam

De reader is een triple

Hoe zou dat er dan uitzien

ubuntu 12.04

Geplaatst:

Onderstaand werkt nu eindelijk goed met oscam7997.

[reader]

label = usb0

description = Usb0

protocol = smargo

device = /dev/ttyUSB0

detect = cd

mhz = 600

cardmhz = 357

group = 1

emmcache = 1,3,1

blockemm-g = 1

auprovid = 00006A

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst:

kazbek007

Hoe lang draai je al met deze instelling?

En ik neem aan dat voor de 2e en 3e reader de instelling: device = /dev/ttyUSB1 en device = /dev/ttyUSB2 moet zijn?

You can hate me. You can go out there and say anything you want about me, but you will love me later because I told you the truth.

The truth is still the truth even if no one believes it. A lie is still a lie, even if everyone believes it.
Geplaatst:

Hoi,

Ik draai sinds een paar dagen met deze instellingen en het gaat tot nu toe goed. Ik gebruik dan ook Ubuntu 12.04 en compileer oscam een paar keer week zelf (het is per slot van rekening een hobby), met meestal de default instellingen.

Ik heb nu aanvaardbare waarden bij het zappen en openen van de kanalen. Het is in ieder geval sneller dan met het "mouse" protocol.

Ik had wel problemen om het "smargo" protocol in de webinterface te kiezen, dit schijnt/scheen niet te werken. Het moest dus in het tekstbestand aangepast worden.

Allen,succes verder!

gr,

Kazbek007

** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1),  Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor

Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is!
                          Zoek en gij zult vinden!

Geplaatst: (aangepast)

Wat is eigenlijk tot op heden de beste oscam versie voor Canaldigitaal en tvvlaanderen kaarten?

Gewoon svn8013 met/inclusief de CW cycle check-patch !

Misschien wil @theparasol wel een compilering (mipsel) beschikbaar stellen voor onze boxen ??

aangepast door Toppers

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...