SatKoos Geplaatst: 12 februari 2013 Geplaatst: 12 februari 2013 Nog steeds lekker op vakantie Bye from SatKoos The Sky Is The Limit !
klaas Geplaatst: 14 februari 2013 Geplaatst: 14 februari 2013 Of aan het werk Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo
mnotje Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 satje ben je geemigreerd .we horen niets meer van je. jammer ik vind jouw settings de mooiste .hoop dat je weer gauw op onze planeet land .we missen je allemaal heel erg .we houden van je .kom aub weer in ons midden
minplus Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Als je graag op veel sats zapt is er beslist geen mooiere lijst. Maar Satje neemt terecht af en toe een moment rust want vooral zijn type lijsten kosten een giga hoeveelheid werk en tijd. Dus geduld, en super als er weer eentje komt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Ronsworld Geplaatst: 15 februari 2013 Geplaatst: 15 februari 2013 Idd, Satje07 lijsten zijn Da Bomb, super lijsten. Daarom zijn we ook allemaal van streek als hij niet regelmatig ververst. Ron. It is my allegearre like folle as de ko skiet as de bolle... ET9000, WaveFrontier 90, LT8700, Kathrein 120 cm Prime Focus draaibaar en nog wat speeltjes..
Satfreaked Geplaatst: 24 februari 2013 Geplaatst: 24 februari 2013 Ja ben ik met Ronsworld eens. Als je alle lijsten bekijkt dat zijn deze het meest verzorgd en met name de Niet NL pakketten. Meestal is dat brandhout bij andere en mist er veel... Dus zou wel weer een Update willen zien... Satfreaked.
krui21 Geplaatst: 26 februari 2013 Geplaatst: 26 februari 2013 Ja satje je hebt veel fans !.....dus we wachten met spanning, jouw lijst is de beste
hanska Geplaatst: 8 maart 2013 Geplaatst: 8 maart 2013 Ik mis jouw zenderlijsten. Geen enkele andere is zo compleet als de jouwe. Door de jaren heen ben ik zo gewend aan de indeling van de zenders zoals jij dat deed. Het is al weer 8 maart en ik kijk nog elke dag of er een nieuwe is. Maar ja, persoonlijke omstandigheden of een wereldreis of werk of zo iets, dat gaat natuurlijk voor. Blijft natuurlijk dat we het erg missen. Hans
cabo2000 Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 Zoals iedereen hier mis ik ook jouw zenderlijsten het meest. Heb ook al eens andere uitgeprobeerd met veel tegenslag. Zodat ik telkens terug val op jouw zenderlijst die voor velen de de beste is hopelijk volgt er gouw een aangepast lijstje. Dan kan ik en iedereen er weer eens van genieten. Niet alleen ik maar vele anderen missen deze ook. Groetjes cabo2000
Unknown Geplaatst: 9 maart 2013 Geplaatst: 9 maart 2013 (aangepast) Beste Satje07. Als je dit leest, reageer dan even ajb. 9 maart 2013 aangepast door Unknown
Gast taxiresne Geplaatst: 14 maart 2013 Geplaatst: 14 maart 2013 Ik ben pas weer thuis,dus al is het een beetje laat maar nog bedankt.
rmoesan Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 wanneer komt er einderlek een nieuwe lijst?? ik wacht al zo lang
Gast taxiresne Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Vanwege het vele werk dat er voor nodig is,om wekelijks een nieuwe lijst te fabriceren,vermoed ik dat de volgende lijst gemaakt wordt als er echt veel gewijzigd moet worden.
minplus Geplaatst: 15 maart 2013 Geplaatst: 15 maart 2013 Wekelijks zijn er op de hele Clarke-Belt enorm veel veranderingen. De schitterende lijsten die Satje maakt voor al die satellieten vragen enorm veel tijd. Dat houd je echt niet wekelijks het hele jaar door vol. Het is fantastisch dat hij steeds weer een serie plaatst en volkomen logisch dat hij tussendoor tijd voor andere dingen neemt. 3x VU+ met Open Pli , 2 Gregorians, 1 Big bisat en 3 LCD's
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen