Ga naar inhoud

hoe kan ik op een android toestel tv kijken streamen na tablet / mobiel

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste mensen,

kan ik streamen van een dm500hd na mijn mobiele telefoon (android).

kan iemand hier mij uitleg over geven stap voor stap.. heb al gegoogled maar kom er nog niet uit..

alvast bedankt!!

Geplaatst: (aangepast)

ikzelf gebruik gewoon webif van dreambox.

Op androiddevice gebruik ik firefox beta met mplayer engine. Wel heeft dreambox dan fatsoenlijke upload van je isp nodig (SD tot 3Mbps HD tot 6 a 9 Mbps)

aangepast door Jeroensky
Geplaatst:

ik kom er niet uit... als ik de ip van de dreambox in typ op de pc kan ik wel open webif openen. maar zelfs als ik vanuit daar probeer te bekijken opend die wel windows mediaplayer maar krijg daar ook geen beeld op zelfs niet met vlc.. als ik die link daar in open..

AUB raad..

Geplaatst:

oke krijg nu wel beeld via mediaplayer maar nu nog op me mobiel... kan ondertussen wel op me mobiel via ip in het menu komen maar kan nergens kiezen voor stream ofzoiets... hoe gaat dat?

Geplaatst:

heb het voor elkaar maar wil de vorige pagina wissen krijg dat niet voor elkaar :

gelukt op mijn mobiel nu gaat het vast ook wel lukken op de tablet.. allemaal bedankt!!

ik kom er niet uit... als ik de ip van de dreambox in typ op de pc kan ik wel open webif openen. maar zelfs als ik vanuit daar probeer te bekijken opend die wel windows mediaplayer maar krijg daar ook geen beeld op zelfs niet met vlc.. als ik die link daar in open..

AUB raad..

Microsoft (Windows/mediaplayer/office/internet explorer/etc.) is een prostituee.

Het houd je in de vendor lockin. Microsoft oplossing: weg die dreambox en koop een windows media center. :grin:

Wat dacht je van: Firefox installeren, daarna vlc volledig(!) installeren, en klaar. (vervolgens geen internet explorer gebruiken)

Les: gebruik zo min mogelijk (liefst geen) Microsoft software als je volledig vrij wilt zijn in computer gebruik. (en geen virussen/trojans wilt)

aangepast door Jeroensky
  • Like 1

Microsoft (Windows/mediaplayer/office/internet explorer/etc.) is een prostituee.

Het houd je in de vendor lockin. Microsoft oplossing: weg die dreambox en koop een windows media center. :grin:

Wat dacht je van: Firefox installeren, daarna vlc volledig(!) installeren, en klaar. (vervolgens geen internet explorer gebruiken)

Les: gebruik zo min mogelijk (liefst geen) Microsoft software als je volledig vrij wilt zijn in computer gebruik. (en geen virussen/trojans wilt)

die gloeiende middelvinger van jou wijst zeker naar het microsoft kantoor... linux freak.

aangepast door tritium
Geplaatst:

Sd kanalen gaat goed maar hd kanalen haperen. Ligt dat aan mijn htc? Iemand enig idee?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

Sd kanalen gaat goed maar hd kanalen haperen. Ligt dat aan mijn htc? Iemand enig idee?

HD streamen lukt hier ook niet,Sd gaat goed met samsung galaxy S plus en dreamdroid en vplayer.

Denk niet dat het aan je fone ligt.

Dreambox 8000 HD PVR 500GB SSD Triax 78 cm - Inverto black ultra twin-lnb - Moteck SG 2100 op 30 mtr boven n.a.p.

Geplaatst:

HD streamen lukt hier ook niet,Sd gaat goed met samsung galaxy S plus en dreamdroid en vplayer.

Denk niet dat het aan je fone ligt.

Gebruikt er iemand een andere player waarmee hij wel hd kan streamen en afspelen?

Zou het aan het streamen liggen of aan de player ?

DM8000HD/ VU+ solo 4K , PLI , Henksat, Triax 88 cm voor Astra 19,2,Astra 23.5,Hotbird 13,0. . NAS 2x 3gb

Daarkendemeelachen !!!!

Geplaatst:

hoi,

heb al een paar players geprobeerd, maar bij geen enkele is het mij gelukt om hd fatsoenlijk af te spelen

mvg

dreambox two ,  BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra

VU+ solo2 met defecte tuners

Geplaatst:

hoi,

heb al een paar players geprobeerd, maar bij geen enkele is het mij gelukt om hd fatsoenlijk af te spelen

mvg

Het is te hopen dat er iemand weet hoe we dit op kunnen lossen. En natuurlijk is het te hopen dat hij dit leest en de moeite neemt om het ons te vertellen.

Daarkendemeelachen !!!!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...