Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 (aangepast) // of \\ heb je mijn afbeelding c.q. beeldbijlage gezien? 29 december 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 Ja later wel, eerst stond ie er niet bij dacht ik.Maar we zijn een beetjuh Off Topic
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 (aangepast) dacht ik, kijk even heel goed naar mijn eerder gegeven raadgeving. echt ik kan wel eens te snel schrijven maar corrigeer altijd het met blauw hetgeen ook in het bericht wordt weergegeven in dit geval was ik niet abuis nu zie je beneden dat ik geediteerd heb 29 december 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 (aangepast) En wat dan nog? ik geef swa een welgemeend advies hoe de PC en ultimo te verbinden los van welke kut windows versie je gebruikt 29 december 2012 aangepast door Tonskidutch I Am Gone Love You JESTOFUNK
carlo666 Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 Eerst een kat, dan een iets blauws, hahaha .....
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 juist, je danst op heel dun ijs, en bent dus voorzichtig met welke kleur men kiest I Am Gone Love You JESTOFUNK
Tonskidutch Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 juist, je danst op heel dun ijs, en bent dus voorzichtig met welke kleur men kiest men danst.... het moest niet klinken als een dreigement I Am Gone Love You JESTOFUNK
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen