mies Geplaatst: 8 januari 2013 Auteur Geplaatst: 8 januari 2013 hey mannen nog geen foto's maar ik heb nu een brief binnen vd woningbouw dat ze geen toestemming geven om een schotel antenne op te hangen en ik hem dus moet verwijderen. wat kan ik nu het doen. weer in de pen klimmen dan maar denk ik. pfff
Sprietje Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 Als je hem op een tegelvoet plaatst, dan hangt hij niet en is hij nergens aan bevestigd. Als jij dan onder de rand van de balustrade blijft, kunnen ze er niets van zeggen.
mies Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Geplaatst: 19 januari 2013 hey hier weer ff een update: maandag komt er iemand langs om naar mijn schotel te kijken of ie daar mag hangen of niet.. nu heb ik ook ff een "domme" vraag denk ik maar goed: als ik hem ongeveer een 20 a 30 cm lager ga hangen moet ik dan ook de graden aan passen ? ik heb een staander gemaakt waar hij evt op kan. of ben ik nu heel dom met deze vraag.
Sprietje Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Beste mies De elevatiehoek van de schotel moet niet anders ingesteld worden, of deze nu op de grond staat of boven op een hoog flatgebouw.
mies Geplaatst: 19 januari 2013 Auteur Geplaatst: 19 januari 2013 ik heb deze staander gemaakt zie foto. dus dan zou ik hem evt zo kunnen over hangen? @ sprietje wederom bedankt voor de reply.
Sprietje Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 Beste mies Heb je die pijp zelf gebogen of is het een stuk van een knalpijp? Tja, en die band is natuurlijk ook een mooie oplossing maar om hem zwaar genoeg te maken zou ik hem wel vullen met water i.p.v. lucht. De pijp kan volgens mij best wel een stuk korter zodat je schotel zo min mogelijk boven de balustrade uit steekt en hij stabieler staat. Wel leuk bedacht. Als de schotel er op staat ga ik die foto downloaden. Een mooi voorbeeld als alternatief voor een tegelvoet. P.S., heb je die winterband nu niet nodig om onder je auto te leggen?
Eduard07 Geplaatst: 19 januari 2013 Geplaatst: 19 januari 2013 P.S., heb je die winterband nu niet nodig om onder je auto te leggen? Waarschijnlijk niet, maar misschien moet die knalpijp nog wel onder de auto, dus maar niet ingekort worden. Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0
mies Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 (aangepast) haha ik heb genoeg van dit materiaal op me werk hehe. had het gepland voor vandaag maar .......... hij is redelijk zwaar en vrij stabiel (het was best sjauwen de trap op). maar ik ben bang als ik hem ga verhangen ik slecht signaal heb. neem aan dat ik hem op nieuw moet richten. 20 januari 2013 aangepast door mies
Sprietje Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Heb je die witte pijp op de velg gelast? Hoe dik is die pijp? Het is best een leuk alternatief als je goedkoop uit wilt zijn.
mies Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 nee ik heb deze geschroeft op de org gaten in de velg (de witte pijp heeft dus een vierkant onderaan) de andere is gewoon een stuk uitlaat pijp. denk de dikte pff wat zal het zijn dia van 60mm denk ik.
Sprietje Geplaatst: 20 januari 2013 Geplaatst: 20 januari 2013 Leuk bedacht. Voor iemand die zelf niet kan lassen en nog een wiel heeft liggen zou je dus ook een tegelvoetbuis kunnen nemen, zie bijlage. Die koop je voor 18 euro.
mies Geplaatst: 20 januari 2013 Auteur Geplaatst: 20 januari 2013 klopt zoiets heb ik ook. alleen ik heb het voor niets ik zal het morgen even afwachten als ik de schotel op deze plaats mag laten hangen heb ik hem niet meer nodig.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen