Ga naar inhoud


positie van de schotel.


mies

Aanbevolen berichten

hey mannen nog geen foto's maar ik heb nu een brief binnen vd woningbouw dat ze geen toestemming geven om een schotel antenne op te hangen en ik hem dus moet verwijderen.

wat kan ik nu het doen. weer in de pen klimmen dan maar denk ik. pfff

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 56
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

  • 2 weken later...

hey hier weer ff een update: maandag komt er iemand langs om naar mijn schotel te kijken of ie daar mag hangen of niet..

nu heb ik ook ff een "domme" vraag denk ik maar goed: als ik hem ongeveer een 20 a 30 cm lager ga hangen moet ik dan ook de graden aan passen ? ik heb een staander gemaakt waar hij evt op kan. of ben ik nu heel dom met deze vraag.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste mies

Heb je die pijp zelf gebogen of is het een stuk van een knalpijp? Tja, en die band is natuurlijk ook een mooie oplossing maar om hem zwaar genoeg te maken zou ik hem wel vullen met water i.p.v. lucht. De pijp kan volgens mij best wel een stuk korter zodat je schotel zo min mogelijk boven de balustrade uit steekt en hij stabieler staat.

Wel leuk bedacht. Als de schotel er op staat ga ik die foto downloaden. Een mooi voorbeeld als alternatief voor een tegelvoet.

P.S., heb je die winterband nu niet nodig om onder je auto te leggen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

P.S., heb je die winterband nu niet nodig om onder je auto te leggen?

Waarschijnlijk niet, maar misschien moet die knalpijp nog wel onder de auto, dus maar niet ingekort worden. :lol:

Vu+ Duo2 + PLi 4.0 + Fuba DAA110 + Stab 120
Vu+Solo2 + Fuba DAA 850 + multifeed met 2 twin Alps + 1 quattro Alps + 1 twin MTI + PLi 4.0

Link naar reactie
Delen op andere sites

haha ik heb genoeg van dit materiaal op me werk hehe. had het gepland voor vandaag maar ..........

hij is redelijk zwaar en vrij stabiel (het was best sjauwen de trap op). maar ik ben bang als ik hem ga verhangen ik slecht signaal heb. neem aan dat

ik hem op nieuw moet richten.

aangepast door mies
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...