OpaSatje Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 (aangepast) Hallo, Mijn vraag is op t forum, of er gewoon een universele afstandsbediening op mijn satelliet reciever geactiveerd kan worden ? Zijn dat bijvoorbeeld de universele tv afstandsbedieningen of anders ? 29 december 2012 aangepast door OpaSatje
columbo Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 dat hangt van de afstandbed. af ,en van de sat reciever.
trust Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 Hallo, Mijn vraag is op t forum, of er gewoon een universele afstandsbediening op mijn satelliet reciever geactiveerd kan worden ? Zijn dat bijvoorbeeld de universele tv afstandsbedieningen of anders ? Onlangs een Logitech Harmony 300i gekocht voor 17.95 voor de digitenne ontvanger (eerst allerlei universele geprobeerd , geen enkele werkte ermee) Wel eerst op de site van logitech gekeken of deze ontvanger in de database voorkwam . Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
OpaSatje Geplaatst: 29 december 2012 Auteur Geplaatst: 29 december 2012 Dank voor de berichten, Mijn satelliet reciever is een philips DSR 2210. Daar wil ik graag een afstandsbediening voor, kan ik hem weer gebruiken op de camping in t' voorjaar.
gratje65 Geplaatst: 29 december 2012 Geplaatst: 29 december 2012 Zou je eigenlijk niet meer moeten willen gebruiken die 2210. Maar de orginele AB is nog "gewoon" te koop voor 22,95 bij: ja dat mag niet, maar tik maar in Google ***geen-reclame*** en je vindt hem. Veel plezier ermee.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen