Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

taquilla x kanalen <BR>hallo even een vraagje is het nog mogelijk <BR>via een philips reseiver nog de kanalen taquilla x kanalen <BR>te zien zijn <BR>ze staan op zwart beeld <BR>wat doe ik verkeerd ? <P>tnx groetjes

Geplaatst:

Ja dit is nog steeds mogelijk, vertel eens wat meer over bv je kaart en wat je er zoal mee gedaan hebt. Het is mischien ook al zo dat je werkt met oude keys, dus even rond-surfen en ze doen het weer. Waarbij ik overrigens wel moet zeggen dat een flips doos de meest slechtse en duurste koop is<P>Kijk vooral eens bij de eend en zijn cornuitn en ik weet zeker dat je een antwoord vindt , zoniet geef even een PM

Geplaatst:

ik heb nog niet zo veel verstand van uppen kaarten lol<BR>ik ben net new<BR>ik heb een gold kaart en een goldprogrammer<BR>en het enige wat ik kan is files uppen die ik vind op het internet en dan ben ik al blij dat ik film c+ kan zien maar tegen wordig geen x taquilla kanalen meer <BR>als je me kan helpen graag meschien via icq?<BR>maar ik zal wel wat fout doen met de keys?

Geplaatst:

volgens mij is het niet meer mogelijk met een orginele philips ontvanger, is regio gebonden. mad.gif" border="0

Geplaatst:

welke type philips en welke firmware zit erin???vertel dat eerst eens.<BR>grtz hendrik b confused.gif" border="0confused.gif" border="0confused.gif" border="0frown.gif" border="0

Geplaatst:

Ik heb een Stong 8000 met firmware 15.<BR>Bij mij is Taquilla sinds afgelopen weekend zwart, ondanks dat ik de laatste duckkeys gebruik. <BR>Wat is er aan de hand?

Geplaatst:

Ja dat weet ik ook niet en dat zal best wel receiver gebonden zijn.<BR>Het lijkt me raadzaam om op die forums te gaan kijken waar die behandeld worden.<P>Kijk dus eens in het philips of Strong forum.<P>groeten,<P>Zeeman.

Gast
Dit onderwerp is nu gesloten voor nieuwe reacties.