pukje Geplaatst: 8 januari 2013 Geplaatst: 8 januari 2013 (aangepast) wbt het burger bespieden. Daar hebben ze een woord voor nl paranoia. Alleen de vraag wie is paranoia de gecontroleerde of de controleur Paranoia (Grieks: para, naast; nous, verstand), achtervolgingswaan of het syndroom van Kraepelin is een overmatige achterdocht. En wie bepaald wat overmatig is kromme van Gauss ? 8 januari 2013 aangepast door pukje
Drs. IJzerbout Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Wat een heerlijk gelul dit topic. Dit is pure lees en lachkost voor mij als ik op de plee zit en niets beters te doen heb. "On ne voit bien qu'avec le coeur. L'essentiel est invisible pour les yeux."
pukje Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 (aangepast) Aan die lussen geloof ik ook niet Maar bij de grensovergangen hebben ze speciale kastjes boven de straat wat hun functie is weet ik niet. Heb wel de indruk dat ze radio golven uitstralen Zonder paranoia te worden zo een kastje zou een chip kunnen uitlezen ,op de TV al een demo gezien dat ze de chip in het paspoort op 50 meter afstand konden uitlezen 10 januari 2013 aangepast door pukje
trust Geplaatst: 10 januari 2013 Geplaatst: 10 januari 2013 Die kastjes zijn voor het duitse tol systeem voor vrachtwagens op snelwegen . Toll-collect lees wiki 35% van het aantal gereden LKW-kilometers in Duitsland wordt gegenereerd door buitenlandse vrachtwagens. De toegenomen verkeersdruk door de snelle groei van het vrachtverkeer heeft tot gevolg dat de onderhoudskosten stijgen en dit opgevangen moest worden door tolheffing. In 2005 is het systeem ingevoerd voor elektronische tol voor voertuigen van meer dan 12 ton. Het systeem heet "Toll Collect". De tolkosten liggen veelal tussen € 0,15 en € 0,25 per kilometer. Vrachtwagens hebben hiervoor een On-Board-Unit (OBU), een in het voertuig aangebrachte zender nodig die de afstand berekent. De OBU verstuurt die informatie naar een Toll Collect Center en de eigenaar van de vrachtwagen ontvangt per e-mail de rekening. De Duitse overheid heeft subsidie verstrekt voor 450.000 OBU's. Daarnaast kan voor minder frequente gebruikers van het Duitse snelwegennet ook handmatig betaald worden. Dit kan via 3.500 tolterminals of via internet. De chauffeur moet dan het begin en eindpunt invoeren waarna de kortste route via het snelwegennet wordt berekend. Het betaalautomaat berekent dan de tolkosten. Eind 2006 werd bekend dat 90% van de tolbetalers gebruik maakt van de OBU. Het verschil tussen theorie en praktijk is mijn uitdaging . Octagon SF8008 4K Edision Primo IP S2 Dr.HD F16 1.8 m ChannelMaster Offset in tuin 53º E - 45º W Jaeger SMR 1224 Usals met 5 Lnb wisselaar 2x Ka - Ku - C band Lin / Circ 1.2 m Echostar Offset aan schuur 53º E 34.5 W Twoteck Twinrotor met 3 Lnb wisselaar Ku - Ku low - Ka
pukje Geplaatst: 11 januari 2013 Geplaatst: 11 januari 2013 Nee die zijn het niet ze staan op nederlands grondgebied en ook bij de overgangen naar België
Moderator ceesv Geplaatst: 11 januari 2013 Moderator Geplaatst: 11 januari 2013 Dat zijn de systemen die bijhouden welke kentekens Nederland binnenkomen en uitgaan. De Kon. Marechaussee gebruikt ze voor opsporingsdoeleinden. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rudolfdebeer Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Waar het mij om ging is dat het mijn motor management systeem aanspreekt van mijn Mitsubishi en ook andere wagens. Ik krijg dus een minuut een engine check failure. Altijd op dezelfde plaats. Verdwijnt ook weer vanzelf. Wat niet zou moeten. Normaal moet hij daarvoor gerest worden, van spanning af. Maar Ceesv, voorzover ik weet is mijn auto niet gechipt en hoe wil de KM dan mijn kenteken zo vangen? Hun post daaro is al 20 jaar weg trouwens, zelfs geen GSG te bekennen. Hinderlijk is wel dat elke pantalon van C&% een chip bij de achterzak heeft die bij die grootgrutter in elektro afgaat aan de kassa. Althans in Maastricht. Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Moderator ceesv Geplaatst: 13 januari 2013 Moderator Geplaatst: 13 januari 2013 Googel maar eens op @migo Boras, dat is het electronische systeem wat tegenwoordig onze binnengrenzen bewaakt. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
rudolfdebeer Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Afgeleid van franse tolweg systeem voor overmatig hardscheuren....................................... Maar dat is hier niet het geval. Want boras digitaliseert met beetje OCR de plaat toch? Hier word mijn cpu motormanagement gestoort en als ik pech heb een eventuele pacemaker...... Misschien moeten we erder kijken naar een zendmast of Terrestial TV toestand die instoort. Dat weggetje komt van de bekende Selfkant Want Boras ja, dat is als je terugkomt van Aken en dat is privacyschending in ogen oosterbuur..... Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Gast Pedro Newbie Geplaatst: 13 januari 2013 Geplaatst: 13 januari 2013 Hinderlijk is wel dat elke pantalon van C&% een chip bij de achterzak heeft die bij die grootgrutter in elektro afgaat aan de kassa. Althans in Maastricht. Even 10 seconden in de magnatron die broek en je hebt geen problemen met poortjes meer, werkt ook met je paspoort, alleen kom je dan niet meer door de controle bij de luchthaven
rudolfdebeer Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 Offtopic gaat het nogal. Het is dringend interessant om erachter te komen wie ons met wat opzadelt. Iemand met betere ideeen??? Retired, when I get the Urge to Work, I lay Down until the Urge passes.
Moderator ceesv Geplaatst: 14 januari 2013 Moderator Geplaatst: 14 januari 2013 Tja, wanneer die storing in Nederland optreedt, kan je het agentschap Telecom in Groningen bellen, die gaan het dan voor je uitzoeken. Het is ook mogelijk, dat je auto ooit "gemodificeerd" is waardoor de gevoeligheid voor stoorsignalen is toegenomen. Gaat niet bestaat niet! 65" 4-K OLED, Vu+ Duo 4K SE BT, Vu+ Solo 4K, Rebox-8500, Rebox-8000, Wavefrontier T-90, Satlook Digital NIT, Megasat HD5 Combo Gebruik je een advertentie blocker? Maak dan een uitzondering voor onze website. Zonder advertentie (inkomsten) kan deze site niet voortbestaan.
pukje Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 Nou vanmiddag weer van nederland naar belgië gereden ik wat zie ik tot mijn verbazing Die detectie spullen staan achter de matrix borden en kijken bijna recht naar beneden ,dus onmogelijk een nummerplaat te lezen. Ben bijna zeker dat ze met radio golven iets uitlezen (een chip ???)
DeBeek Geplaatst: 14 januari 2013 Geplaatst: 14 januari 2013 (aangepast) Klopt, ze lezen geheime informatie uit die zit in het blauwe EU deel links op de kenteken plaat.. in dit blauwe deel zit informatie over de eigenaar van de auto of op wiens naam het kenteken staat.. Vergelijk het maar met iets dat jaren geleden heeft plaats gevonden in Amsterdam (Rembrandt toren) waar iemand beweerde dat in de zwarte balken bij breedbeeld tv geheime informatie zat.... 14 januari 2013 aangepast door DeBeek
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen