Ga naar inhoud


Wat een tegenstrijdige adviezen in de winkels, maar hier toch niet he


Johnsa

Aanbevolen berichten


  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

de technisat (neem aan de Multitenne single ) zal dus voor de grootst mogelijke flexibiliteit moeten vervangen worden door een twin installatie

die zijn er ook van technisat die met twee uitgangen dus Multitenne twin (overigens niet m'n favoriet maar alla)

 

Lichtelijk offtopic, maar is de Multytenne Twin (4 LNB 2 uitgangen) niet juist een hele mooie oplossing in deze? Je kan de beugel laten zitten en de solo omruilen voor de twin. Uitrichten en alles staat gelijk goed. Okay, afhankelijk van je locatie in Nederland zal je wellicht niet op alle transponders een optimaal signaal hebben. Maar wel voldoende. Je kan dit nog verder tunen door je mast een paar graden naar oost te zetten.

Ik zit zelf ook te denken aan deze upgrade omdat het in mijn situatie het meest eenvoudig is. En hier komt nog bij dat ik de Multytenne niet lelijk vind voor een schotel met 4 LNB's.

aangepast door SubSense

VU+ Duo + Multytenne 45

Meestal met de laatste PLi

Pana TH-42PV70

XBMC/ASrock ion 330/Wii/ch3snas/TX-SR707/svs 25-31 PCi

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

een triax 88 cm en 4 twin alps met een multifeed en je hebt alles wat je moet hebben voor perfect beeld en je bent dan ong 140 euro kwijt

 

(heb ik namelijk ook betaald ) en heb er geen spijt van en op alle 4 sats een perfect ontvangst

p.s eurobird 1 krijg je er gratis bij die zit net naast de 28

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

http://www.sat4all.com/forums/topic/267237-triax-78-met-multiblock-4-lnbs-plaatsenduidelijke-uitleg-met-fotos/

 

hier heb ik me perfect mee geholpen

was een fluitje van een cent voor te installeren

beschrijving is wel voor een 78 schotel maar dat is effe fijntunen van je lnb's en je zal zien dat het een makkie is

vu duo//vuduo2//mutant hd51 4k // 65 inch lg4k

2 keer gibertini 100 // t90 // triax 88

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...