Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

ik heb een probleem me vu duo wil niet lopen op nieuwe software niet op de vti 5.0 of pli 3.0 soms slaat het beeld vast dan het geluid en staat dan de box stil en doet het niet meer moet dan de uitknop up de afstandbediening 10 sec indrukken en dan gaat die weer op nieuw opstarten maar gooi ik een oude pli 2.0 er in dan doet alles het super wie kan me helpen bootloader heb ik ook geupdat wie o wie kan me helpen

• Moderator
Geplaatst:

als alles prima draait met pli 2,0, waarom wil je dan wat anders draaien op je box?

VU+ Duo4kSe  met VTi    VU+ duo2 met VTi 

Triax 78, astra 1,2,3, HB

Geplaatst:

In het forum staat ook een nieuwe aardige beschrijving van Jürgen over het flashen zelve...

Dat gaat voor die images identiek (dus wat betreft het voorbereiden en laden geen verschil)

Enkel dat wat je naderhand zelf nog toevoegd (en/of instelt) blijkt meestal is een reden waarom de box instabiel wordt.

Al is het maar iets heel belachelijks als alle sources kiezen van epg-import / xmltv import.

Om dat te kunnen analyseren moet men wel iets meer data aanreiken hoe de box geconfigureerd is...

-backups terug gespeeld?

-skins manueel geladen?

-plugins manueel geladen?

bedenk het maar, wat er allemaal incompatibel kan zijn.

aan de images ligt het niet -kan ik zo algemeen stellen.

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

daar heb je gelijk in maar de media speler in de open pli 3.0 werkt beter en uitzending gemist ook maar het zou toch moeten werken of er er is iets mis met mijn box

Geplaatst:

In het forum staat ook een nieuwe aardige beschrijving van Jürgen over het flashen zelve...

Dat gaat voor die images identiek (dus wat betreft het voorbereiden en laden geen verschil)

Enkel dat wat je naderhand zelf nog toevoegd (en/of instelt) blijkt meestal is een reden waarom de box instabiel wordt.

Al is het maar iets heel belachelijks als alle sources kiezen van epg-import / xmltv import.

Om dat te kunnen analyseren moet men wel iets meer data aanreiken hoe de box geconfigureerd is...

-backups terug gespeeld?

-skins manueel geladen?

-plugins manueel geladen?

bedenk het maar, wat er allemaal incompatibel kan zijn.

aan de images ligt het niet -kan ik zo algemeen stellen.

ciao

ik heb alleen uitzending gemist via het menu er op gezet en mediaspeler voor de rest niks veranderd
Geplaatst: (aangepast)

uitzending gemist is zo'n boef.

die is afhankelijk van je internet download snelheid (het is immers een Internet stream die je bekijkt)

en is er wel ruim genoeg vrij geheugen?

lan of wlan aan router

upload:download

???

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

uitzending gemist is zo'n boef.

die is afhankelijk van je internet download snelheid (het is immers een Internet stream die je bekijkt)

en is er wel ruim genoeg vrij geheugen?

lan of wlan aan router

upload:download

???

ciao

hij slaat gewoon vast op een moment ook al ben ik gewoon tv aan het kijken

over dat geheugen dat weet ik eigenlijk niet waar kan ik dat precies zien of kan ik net zo als de dreambox

swap file aan maken op de usb stick ????

Geplaatst: (aangepast)

in uh bericht over VTI 5.0.0 heb ik een hint gegeven hoe je dat makkelijk kunt zien wat het vrije geheugen is

vti zerO oproepen en epg drukken

anders of met andere images kan dat ook via telnet commando (in dcc_e2.exe bijvoorbeeld ) door het commando df -h in te typen

als je zonder extra's tv kijkt en er loopt iets vast is het meestal de combinatie softcam

een iets uitgebreider thema om de oorzaak op te speuren

(beperk de data uitwisseling ook al in het een interne share) en gebruik geen softcam keys als emu met achterhaalde keys erin.

gebruik geen emu punt.

o ja, de swap kan weldegelijk helpen

ciao

aangepast door Tonskidutch

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...