Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Heeft iemand ervaring met of kennis van de combinatie Solo 2 en de Sundtek usb dvb-c stick?

Ik denk aan deze combinatie, en vraag me af of dit (al) werkt, wat de zapsnelheid is, en met welke images het eventueel wel of niet werkt.

Alvast bedankt!

Geplaatst:

ik las enkele berichten, maar die sundtek drivers zijn nog steeds niet 100% blijkt daaruit.

overigens de combinatie DUO2 en dvb-c/t (insteektuner lijkt me veel beter)

ciao

I Am Gone Love You

JESTOFUNK

Geplaatst:

Hoi,

Wie kan mij verder helpen met het mounten van een netwerk opslag naar mijn Vu+ solo2 . Het verbinden is bijna geslaagt als ik kijk bij verbindingsbeheer MountView zie ik nass staan maar hoe krijg ik deze goed verbonden. Mount Edit instellingen hoe moeten die staan?

Zie graag jullie reactie tegemoet.

gr, Herman

Geplaatst:

je hebt al je eigen topic gestart dus waarom hier nog eens?

VU+Uno4KSe(1Gb/2,5"HD/Vti15)/VU+DUO(320GB/2.5"HD-Vti11)/Maxdigital (Openpli7.3)- Triax 88cm(Astra 23,5-19,2E)- Channelmaster 1,2 m draaibaar

• 7 maanden later...
Geplaatst: (aangepast)

Bij mij werkt deze combinatie prima. Houdt er wel rekening mee dat (in elk geval bij mij) het oranje Ziggo kaartje niet werkt in de Solo2. Je moet hier een USB kaartlezertje voor bijsteken.

Ik draai op dit moment deze combi op VTI6.0. Heb in het verleden OpenPli geprobeerd maar dat was alleen maar ellende, VTI daarintegen werkt prima.

aangepast door Boudewijn

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...