Robin01 Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Hallo allemaal, Ik kan sindskort via de app dreambox live local ook streamen met dreambox 500C. Helaas krijg ik blokkerig beeld. Waar zou het aan liggen? met de dreambox 800 Se heb ik dit probleem niet. moet ik ergens de netwerksnelheid in de box verhogen? Waar kan ik dan de instellingen vinden?
jima3 Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Grote kans dat je 500 het netwerkkaart probleem heeft. Als je op google zoekt zul je wel een en ander vinden.
Robin01 Geplaatst: 31 december 2012 Auteur Geplaatst: 31 december 2012 lijkt me eerlijk gezegd sterk dat de netwerkkaart defect is. ik kan namelijk de webinterface benaderen en ook tv kijken. en ik heb ook stabiele internet verbinding.
iemand Geplaatst: 5 januari 2013 Geplaatst: 5 januari 2013 pas de netwerkmod eens toe vaak toegepast op de S-versie, dus wie weet ook voor de C-versie DM500_Mods.pdf gr. Erik
Robin01 Geplaatst: 7 januari 2013 Auteur Geplaatst: 7 januari 2013 Bedankt voor de doc. ik vraag me af zijn er gebruikers die dit eerder hebben uitgevoerd voor de Cable versie? wat zijn jullie ervaringen?
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen