Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Hallo medesatters, ik heb nog eens een dm600pvr van stat gehaald om daar wat mee te rommelen. Nu boot het ding prima naar openpli maar ik krijg met geen mogelijkheid ( dreamup en LAN ) geen andere firmware geladen. Als ik het via LAN wil doen dan krijg ik inderdaad wel het bekende "This is the DM600PVR bootloader Web Interface." screen maar ik kan met geen mogelijkheid een nieuwe image flashen. Kan het zijn dat ik eerst een nieuwere bootloader erin moet gooien, voordat het een en ander doorloopt. Huidige specs zeggen: Product Name DM600PVR Booloader version Dreambox Second Stage Loader BUILD #67, built 20081024 Flash Size 32 MB Production Date (YYYY/MM/DD) 2008/10/09 mID 4 Serial Number heb ik weggelaten MAC Address 00:09:34:28:24:ef Printed Serial Number heb ik weggelaten

ik weet mij even geen raad, wellicht kan iemand mij op weg helpen, ook waar ik de laatste officiele bootloader zou kunnen vinden. Ik denk dat dat al een hoop scheelt

Xtrend ET10000 met Quad Inverto Ultra

Geplaatst:

ja mobieltje dat vind ik heel leuk, echter dat is dus het probleem .. verschillende dreamups werken niet ( geen usb-com port gewoon met 'echter' com ) en winxp. ook diverse web browsers geprobeerd maar het mag niet baten .. de doos start wel gewoon prima op met een oudere openpli erop ... daarom raarrrrrrr maar ik zal op dreamboxupdate nog eens zoeken of daar een secondstage is terug te vinden ... maar ik heb een gemarkeerd hoor, leuk!

Geplaatst:

ja dank dreamup 1.3.2.1 erbij gepakt en de null modem eraan gehangen .. warempel WERKT NIET ... Maar voordat ik echt helemaal nebun werd toch eens de kap van de dm600pvr gehaald, en ja hoor ( echt je gelooft het niet :( ) - zit de comport op de dm600 verkeerd om: kennelijk in het verleden iets teveel tuica opgehad en snel snel weer in elkaar geprutst - man man wat een afgang dit - Inmiddels staat het doosje nu netjes met 11k per seconde de laatste pli te laden ( nog 35 minuten geduld aub ). Mijn excuus voor de vervuiling. dank alletwee voor het meedenken, zoals altijd gewaardeerd

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...