Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ben nieuw op dit forum en weet dus niet zeker of de onderstaande vraag al op het forum staat.

Mijn probleem is het volgende. Ik heb heb een abonnement van CanalDigitaal. Ik gebruik als ontvanger de Homecast HS9000CICD twin pvr. Als schotel gebruik ik de Visiosat quatro. De CI Module is een AstonCrypt 2.2000.

Sinds kort heb ik op Astra 3 slechts een aantal zenders die doorkomen. Dat zijn: ned 3 hd, rtl5 hd, rtl7 hd, veronica hd, een hd

De volgende zenders ontvang ik niet meer: ned 1 hd, ned 2 hd, sbs 6 hd rtl 8 hd, ngc hd, discovery showcase hd,brava hd.

Alle mogelijke oplossingen die door CanalDigitaal worden aangereikt heb ik al geprobeerd echter zonder succes.

Geplaatst:

De frequentie modulatie is van die zenders veranderd.

Hoe moet nu als volgt zijn

11856 V 27500-2/3

8PSK

• Like 1

DM920 2x S2+1xDVB-C/T - Apple TV 4K - DM8000 2x S2 + 2x DVB-C

Geplaatst:

Heb je wel beeld op Planeta HD? Al;s dat niet zo is dat staat je schotel waarschijnlijk niet helemaal zuiver.

Door die 8PSK komt dat een stuk nauwkeuriger.

Geplaatst:

Nee Planeta ontvang ik niet. Ik denk dat ik morgen maar wat aan de schotel ga knutselen.

Zou het ook te maken kunnen hebben met de CI Module die je gebruikt?

De LNB's zijn ook in hun bracket vertikaal te veranderen. Zit daar misschioen een oplossing?

Geplaatst:

als je de andere Canaldigitaal zenders wel ontvangt dan ligt het niet aan de CI modulle.

Je de LNB ander een beetje draaien dat wil ook weleens helpen.

Het komt erg nauwkeurig dus neem de tijd ervoor.

Geplaatst:

@wmsbbwa schrijft:

“De LNB's zijn ook in hun bracket vertikaal te veranderen. Zit daar misschioen een oplossing?

Maak dan eerst maar eens een foto van je schotel met lnb’s anders kunnen we hier geen oordeel over geven.

Een foto kun je plaatsen via de volledige editor, de knop rechts onderaan.

Geplaatst:

Bedankt voor de reactie Sprietje. Kan helaas niet verder omdat ik even een paar weken terug moet naar Nederland. Hopelijk kan ik later nog een beroep op je doen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Nieuwe aanmaken...