Ga naar inhoud

Office 2010 verloopt na 27 dagen, terwijl nieuw gekocht met licentie conde

Aanbevolen berichten

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ik heb een paar dagen geleden het Office pakket gekocht met de DVD met licentie code.

De licentie code correct ingevoerd.

Maar als ik ga kijken in Word 2010 staat er onder Bestand, daarna Help dat mijn licentie verloopt over 27 dagen.

Ik heb dit nieuw gekocht in gesloten verpakking met de licentie code.

Zie ook de bijlagen.

Hoe kan dit nu.??

En hoe los ik dit op??

ScreenShot004.bmp

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Als je even goed kijkt zie je in Bijgevoegd staat: product geactiveerd zie screenShot 004

Gast Henri Aalten
Geplaatst: (aangepast)

verwijderd

aangepast door Puch
Geplaatst:

@Henri Aalten

Mijn excuses, ik heb per vergissing je bericht verwijderd omdat je een andere vraag stelde dan in het onderwerp opgegeven.

Ik had niet gezien dat het je eigen topic was.

Maar je stelt best je vraag opnieuw in een nieuw topic.

iMac 27" macOS Sierra
iPhone 5s iOS 10

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Moderator kan gebeuren, maar ik weet nu voldoende,

Ga een ander programma gebruiken.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Inmiddels ben ik terug gegaan van Oulook 2010 naar Outlook 2007, dit omdat ik voor de 2007 versie een licentie heb.

Alleen nu krijg ik de volgende melding zie in bijgevoegd.

Ik kan in het configuratiescherm van Windows 8 er niets over vinden.

Graag hulp?

ScreenShot008.bmp

Geplaatst:

Omdat ik nu even niet veel tijd heb heb ik even geen screenshots......

• Klik als het Configuratiescherm in de weergave Grote pictogrammen of Kleine pictogrammen wordt weergegeven op E-maill. Het dialoogvenster E-mailconfiguratie wordt weergegeven.
  • Klik als het Configuratiescherm zich in de weergave Categorie bevindt op Weergeven op, klik op of selecteer Grote pictogrammen of Kleine pictogrammen en klik vervolgens op E-mail. Het dialoogvenster E-mailconfiguratie wordt weergegeven.
  • Klik in het dialoogvenster E-mailinstellingen op Profielen weergeven.
  • Klik op het tabblad Algemeen onder Dit profiel gebruiken bij het starten van Microsoft Office Outlook op Te openen profiel opgeven en klik op Toevoegen.
  • Typ in het vak Profielnaam een beschrijvende naam voor het nieuwe e-mailprofiel en klik op OK.
  • Klik in het dialoogvenster E-mailaccounts op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik op Volgende. (*)
  • Klik op het juiste servertype voor uw nieuwe e-mailaccount en klik op Volgende. (*)
  • Typ de gegevens voor uw account in de vereiste velden en klik op Volgende. (*)
  • Klik op Voltooien en klik op OK.
  • Klik in het dialoogvenster E-mailconfiguratie op Profielen weergeven.
  • Klik op het tabblad Algemeen en onder Dit profiel gebruiken bij het starten van Microsoft Office Outlook op Altijd dit profiel gebruiken. (**)
  • Selecteer in de lijst Altijd dit profiel gebruiken het profiel dat u wilt gebruiken en klik op OK. (**)

(*) De gegevens van je email adres zoals provider, pop en smtp adres

(**) Kies hier het nieuw aangemaakte profiel

NB. In je profiel staan je instellingen van de email.

Ik ga nu gokken wat de volgende vraag is... hint voor anderen (.pst)

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst: (aangepast)

Het is gelukt, maar de melding blijft als in Bijgevoegd. Zie eerder ScreenShot008

Het mailaccount heb ik er instaan, maar iedere keer komt bij het opstarten de melding zoals

in SceenShot008. Het programma werkt dan wel. Alleen vervelend iedere keer bij opstarten de melding

Daar wil ik vanaf.

aangepast door Henri Aalten
Geplaatst:

heb je ook gekozen dat je standaard vanaf het nieuwe profiel opstart. Ik heb dat stukje even blauw gemaakt.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

JA ook gedaan, maar de vervelende melding blijft !!!!!!

Geplaatst:

Heb je outlook 2010 dan wel eerst verwijderd voordat je outlook 2007 ging installeren?

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Ja eerst outlook 2010 verwijderd en daarna 2007 er opgezet.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen