Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Ik heb een paar dagen geleden het Office pakket gekocht met de DVD met licentie code. De licentie code correct ingevoerd. Maar als ik ga kijken in Word 2010 staat er onder Bestand, daarna Help dat mijn licentie verloopt over 27 dagen. Ik heb dit nieuw gekocht in gesloten verpakking met de licentie code. Zie ook de bijlagen. Hoe kan dit nu.?? En hoe los ik dit op?? ScreenShot004.bmp
jeevanhoof Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Hoi, deze office moet ook geactiveerd worden, net als wIndows. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Gast Henri Aalten Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Als je even goed kijkt zie je in Bijgevoegd staat: product geactiveerd zie screenShot 004
Sjattuh Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Volgens mij gaat dat alleen over het test gedeelte. Dus outlook o.a. Weet je wat erger is dan een worm in je appel? Een halve worm in je appel...
Gast Henri Aalten Geplaatst: 1 januari 2013 Geplaatst: 1 januari 2013 (aangepast) verwijderd 2 januari 2013 aangepast door Puch
Puch Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 @Henri Aalten Mijn excuses, ik heb per vergissing je bericht verwijderd omdat je een andere vraag stelde dan in het onderwerp opgegeven. Ik had niet gezien dat het je eigen topic was. Maar je stelt best je vraag opnieuw in een nieuw topic. iMac 27" macOS SierraiPhone 5s iOS 10
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Moderator kan gebeuren, maar ik weet nu voldoende, Ga een ander programma gebruiken.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Inmiddels ben ik terug gegaan van Oulook 2010 naar Outlook 2007, dit omdat ik voor de 2007 versie een licentie heb. Alleen nu krijg ik de volgende melding zie in bijgevoegd. Ik kan in het configuratiescherm van Windows 8 er niets over vinden. Graag hulp? ScreenShot008.bmp
winwiz Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Omdat ik nu even niet veel tijd heb heb ik even geen screenshots...... Klik als het Configuratiescherm in de weergave Grote pictogrammen of Kleine pictogrammen wordt weergegeven op E-maill. Het dialoogvenster E-mailconfiguratie wordt weergegeven. Klik als het Configuratiescherm zich in de weergave Categorie bevindt op Weergeven op, klik op of selecteer Grote pictogrammen of Kleine pictogrammen en klik vervolgens op E-mail. Het dialoogvenster E-mailconfiguratie wordt weergegeven. Klik in het dialoogvenster E-mailinstellingen op Profielen weergeven. Klik op het tabblad Algemeen onder Dit profiel gebruiken bij het starten van Microsoft Office Outlook op Te openen profiel opgeven en klik op Toevoegen. Typ in het vak Profielnaam een beschrijvende naam voor het nieuwe e-mailprofiel en klik op OK. Klik in het dialoogvenster E-mailaccounts op Een nieuwe e-mailaccount toevoegen en klik op Volgende. (*) Klik op het juiste servertype voor uw nieuwe e-mailaccount en klik op Volgende. (*) Typ de gegevens voor uw account in de vereiste velden en klik op Volgende. (*) Klik op Voltooien en klik op OK. Klik in het dialoogvenster E-mailconfiguratie op Profielen weergeven. Klik op het tabblad Algemeen en onder Dit profiel gebruiken bij het starten van Microsoft Office Outlook op Altijd dit profiel gebruiken. (**) Selecteer in de lijst Altijd dit profiel gebruiken het profiel dat u wilt gebruiken en klik op OK. (**) (*) De gegevens van je email adres zoals provider, pop en smtp adres (**) Kies hier het nieuw aangemaakte profiel NB. In je profiel staan je instellingen van de email. Ik ga nu gokken wat de volgende vraag is... hint voor anderen (.pst) Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 (aangepast) Het is gelukt, maar de melding blijft als in Bijgevoegd. Zie eerder ScreenShot008 Het mailaccount heb ik er instaan, maar iedere keer komt bij het opstarten de melding zoals in SceenShot008. Het programma werkt dan wel. Alleen vervelend iedere keer bij opstarten de melding Daar wil ik vanaf. 2 januari 2013 aangepast door Henri Aalten
winwiz Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 heb je ook gekozen dat je standaard vanaf het nieuwe profiel opstart. Ik heb dat stukje even blauw gemaakt. Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 JA ook gedaan, maar de vervelende melding blijft !!!!!!
winwiz Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Heb je outlook 2010 dan wel eerst verwijderd voordat je outlook 2007 ging installeren? Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS High Siera 10.13) + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.
Gast Henri Aalten Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Ja eerst outlook 2010 verwijderd en daarna 2007 er opgezet.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen