Ga naar inhoud

Office 2010 verloopt na 27 dagen, terwijl nieuw gekocht met licentie conde

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Dan snap ik niet wat er fout gaat bij jou... Als je geen pop3 email adres heb zou je veilig de bestaande profielen kunnen verwijderen en eventueel outlook vanaf de cmd line op kunnen starten als outlook /firstrun Ik ben echter bang dat dit allemaal te ver gaat voor een leek

Je bent hopelijk ook al een keer opnieuw opgestart....

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Geplaatst:

Op internet het volgende:

Vind je PST bestand (ik geloof Users\Henri Aalten\Documents\Outlook Files)

Kopieer deze en hernoem naar b.v. backup.pst

start outlook - delete je user account

sluit outlook en knip naar een andere lokatie/verwijder eventueel het pst bestand dat is achter gebleven

start outlook en maak je account weer aan met de pop smtp etc gegevens

sluit outlook en vervang de nieuw aangemaakte pst met de backup pst (dit doe je door je backup dezelfde naam te geven als de nieuwe en de nieuwe te verwijderen)

start outlook

Weet je wat erger is dan een worm in je appel?

Een halve worm in je appel...

Geplaatst:

Er van uit gaande dat er een .pst bestand is. Als de e-mail via imap wordt opgehaald heb je die niet, dus kun je die stappen overslaan.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Gast Henri Aalten
Geplaatst:

Allemaal uiteindelijk gevonden, met wat hulp.

maar het heeft niet geholpen.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen