icesat Geplaatst: 31 december 2012 Geplaatst: 31 december 2012 Dreamset v2.37 Happy New Year 31/12/2012 - ver 2.37 Added: Organize List Page: Quick search, filters as you type services having as part of their names the text you type. Added: Organize List Page: Support for Audio/Video Stream Services, option 'Insert Video/Audio Stream' added on services popup menu. Added: Organize List Page: On services popup menu option 'Export as Text' added, export services as they appear in list, hide or rearrange list columns to customize export. Added: Search Page: Spacebar switch the selected service on box. Added: Search Page: Pencil button, finds selected item on "Edit Page". Homepage Dreamset ver 2.37 (x64) (Download x64 version only for Windows x64 versions) Dreamset ver 2.37
Deca Geplaatst: 7 januari 2013 Geplaatst: 7 januari 2013 Ik heb een Dreambox 800 HD se : wat kan ik hiermee ?
icesat Geplaatst: 13 januari 2013 Auteur Geplaatst: 13 januari 2013 (aangepast) Ik heb een Dreambox 800 HD se : wat kan ik hiermee ? Een zenderlijst in de box zetten/bewerken ... De rest kan je hier lezen http://www.dreamset-.../dreamset-about 13 januari 2013 aangepast door profil
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen