Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Beste leden

Ik heb sedert enkele tijd een HD onttvanger Technomate 7102HD-T2 met 2 antenneingangen.

Ik werk met een visiosat met 4 lnb s (met 2 uitgangen)+ de nodige dysecq schakelars

Via mijn kaart van TV Vlaanderen die in een CI module van deze provider zit kan ik de zender EEN bekijken en terzelfder tijd Canvas opnemen.

Als ik nu de zender EEN wil bekijken en een programma op een andere transponder bij voorbeeld VTM of een Nederlandse zender die op een andere transponder uitzendt krijg ik de melding gekodeerd signaal.

Mijn vraag is nu of ik dit probleem kan oplossen door een module ASTON SECA DUAL aan te kopen om in de CI interface te steken.

Als ik kijk op de gegevens bij de leveranciers van deze module kan ik niet uitmaken of mijn probleem door de aankoop van deze duurdere module opgelost is

Graag een reactie hierop

Willibald

Geplaatst:

Hoi Willibald,

Met de Aston 1.07 kun je idd 1 kijken en 1 opnemen.

Daar staat dat "dual" voor, zorg wel als je er eentje koopt dat deze is voorzien van de laatste software namelijk versie 2.26.

Je vind ze ook veel op marktplaats ed voor vaak de helft of minder dan de nieuw prijs.

Groetjes............

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen