Ga naar inhoud


Is het de moeite waard om een Vu+duo2 tekopen nu ik een Dm8000 heb?


Loui (K)

Aanbevolen berichten

precies

dus de voorkeur van Loui (k), daarom vraagt hij immers, tendeerd naar een andere dan de dreambox.

laat hem dan gaan :D jullie kunnen hem beslist een afscheidsfeestje gooien in het dreambox subforum ;)

hoe groot feest wordt dat???? :D :D

 

Nee ik ben gewoon aan het oriënteren naar een goeie vervanger na de DM8000 of dat nu een VU is of iets anders daarom was ik hier om eens te kijken wat alzo de mogelijkheden waren van VU. Kan best zijn dat ik gewoon wacht tot de nieuwe generatie Linux ontvangers uitkomen zoals VU+ Duo2 of wat dan ook. Ook neem sowieso de tijd om wat goeds in huis te halen. voor jaren terug werdt ik ook voor gek verklaard toen ik de DM7000-S kocht die was toen net uit. en niemand kon er mee overweg bij de satboer maar ik had de box in 3 dagen onder de knie.en heb daar jaren plezier van gehad, En nu ook van mijn DM8000.

aangepast door Loui (K)
Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 52
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Is duidelijk, en dat mag zeer zeker om hier te komen kijken. (anders dan steuken uit verdriet :P )

 

Het zou pas inslaan als een bom als dreambox met een nieuw model receiver zou komen, gestoeld op de laatste technologie welke OOK gelijk beschikbaar is in de handel.

En hetzelfde mogelijk maakt als waarvoor men überhaupt destijds over enigma receiver te spreken kwam.

 

zie nog eens een ihad sky box komen :whistle:

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een deel van de redenering van Loui(k) was dat hij ook beter af is met een nieuw alternatief merk daar hij het Openpli support herwaardeerde.

(volgens zijn citaat bovenin het bericht)

 

Dat Loui(k) wacht is duidelijke taal.

Of hij nu ook tot de presentatie en release in de handel moet wachten voor een Dreambox Goliath is aan hem, maar dat is wel heel ver weg! :cool:

Kan hem nu enkel op basis van recente nieuwsberichten en ervaringen advieseren.

Dan is DUO2 tov de dm8000 een mooie overstap.

 

ciao ;)

Angela

Bob James

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
×
×
  • Nieuwe aanmaken...