dark-angel-djin Geplaatst: 1 januari 2013 Geplaatst: 1 januari 2013 hoi dmgebruikers , ben een tydje uit de hobby geweest , nu hoor ik dat er een plugin moet bestaan voor de DM om films te doun loaden via torent , gelijkwaardig asl apple tv , is dat zo ???
Loui (K) Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 Zou maar zo kunnen, ik persoonlijk weet het niet ik download wel via utorrent en kopieer ze dan naar de schijf.
Extreme001 Geplaatst: 2 januari 2013 Geplaatst: 2 januari 2013 1channel bedoel je waarschijnlijk Mvgr
dark-angel-djin Geplaatst: 2 januari 2013 Auteur Geplaatst: 2 januari 2013 dat plugin is klaar voor gebruik neem ik aan en is verbonden met piratbay of dergelijke en ook met een ondertietel site of zo en je kan films selekteren e binnen aantal sec al bekijken en desnoodsondertietels voor krijgen ik heb het zelf nog niet gezien ga dees week eens bij die gast kijken wat en hoe lijkt me heel interesant er was een aple tv gedoe die ook met yailbraik zo werkte en wass zeer interesant tot ze piratbay de torent site hebben geloten als dit op de DM zou werken zou het top zijn zuss niet eerst dounloaden via pc en dan op de hdd of via usb op de DM je zou meteen reacties van waarderin kunnen bekijken vooraleer douloaden en desnoods zelf warderingen van beeld en geluid kunnen zetten zo dat andere gebruikers zouden kunnen zien als ze die moeten nemen vooraleer het acsepteren enz...
Extreme001 Geplaatst: 3 januari 2013 Geplaatst: 3 januari 2013 Ik denk dat de 1channel plugin voor e2 niet gepost mag worden
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen